Sport1 Banner

ברייטון הפסידה לראשונה העונה, 3:0 למידלסברו

וילסון לא הצליח למנוע הפסד ראשון העונה לברייטון
וילסון לא הצליח למנוע הפסד ראשון העונה לברייטון | צילום: GettyImages

קיקה (4), אדומה (45) וסטואני (62) כבשו, 90 דקות לכיאל, 74 לחמד

(גודל טקסט)

ברייטון ספגה היום (שבת) את הפסדה הראשון בצ'מפיונשיפ, כאשר נכנעה בביתה 3:0 למדלסברו. קיקה (4), אדומה (45) סטואני (62) כבשו לאורחים שפתחו פער של שלוש נקודות בראשות הטבלה.

 

השחפים שלא ניצחו בשלושה המפגשים האחרונים נגד בורו לא הבריקו גם הפעם. מידלסברו הייתה נחושה יותר וניצלה הגנה רפויה של ברייטון. כבר בדקה הרביעית האורחים עלו ליתרון אחרי הנגיחה של קיקה. לקראת הירידה למחצית בורו הכפילה את התוצאה לאחר שאדומה נגח מקרוב את השני.

 

 

במחצית השנייה מידלסברו שיחקה על התוצאה ועקצה במתפרצות ומצבים נייחים. אחרי עוד קרן בדקה ה-64 סטואני קבע את תוצאת הסיום. בירם כיאל, שהשלים 90 דקות,  היה פעיל במרכז המגרש אבל לא השפיע יותר מידי על המשחק. תומר חמד לא בלט והוחלף בדקה ה-74.

 

בעקבות הניצחון, מידלסברו מתבססת בראשות הטבלה בצ'מפיוונשיפ עם 46 נקודות. ברייטון שנייה עם 3 נקודות פחות מהמוליכה, כאשר דרבי והאל סיטי שמשחקות מאוחר יותר היום יכולות לעבור את השחפים במידה וינצחו.

 

אורח לא צפוי קפץ לראות את המשחק: ז'וזה מוריניו שפוטר לפני יומיים מצ'לסי הגיע לתמוך באייטור קראנקה, מאמן מידלסברו כיום ולשעבר עוזרו של המיוחד בריאל מדריד.
 

מוריניו ביציע. הגיע לתמוך בחבר (GettyImages)

 

מהלך המשחק:

 

דקה 4

0:1 מידלסברו: הגבהה טובה לרחבה מגיעה לקיקה, הספרדי בן ה-26 נוגח מצוין מזווית לא קלה ומוצא את הרשת. סטוקדייל יכול היה לעשות יותר.

דקה 45

0:2 מידלסברו: קרן של האורחים, נגיחה ראשונה של איילה פוגשת שני ראשים בדרך, האחרון של אדומה, מטעה את סטוקדייל ונעצרת רק ברשת. שער מוזר.

דקה 62

0:3 מידלסברו: עוד קרן של האורחים, שוב בלאגן ברחבת השחפים. הפעם קיקה משתלט ומגביה חזרה, סטואני מגיע ראשון משני מטר נוגח חזק פנימה.


סטואני נועץ את המסמר האחרון  (GettyImages)

עוד באותו נושא: מאתיו ראיין, מידלסברו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי