Sport1 Banner

בכר על ספרטה: "ברור שאם ננצח נעשה צעד משמעותי"

רוצה ניצחון. בכר
רוצה ניצחון. בכר | צילום: דני מרון

מאמן ב"ש לא חושש מהצ'כים ומכוון לשלב הבא (חמישי, 20:00, ספורט1)

(גודל טקסט)

עם ארבע נקודות משני המחזורים הראשונים, הפועל באר שבע מקווה לעשות בחמישי צעד גדול לעבר השלב הבא בליגה האירופית כאשר תארח את ספרטה פראג (20:00, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

הצ'כים מגיעים עם סגל מעט חסר, אך בשורות האלופה מסרבים להקל ראש וממשיכים להיזהר מהיריבה. "יש להם קבוצה טובה", הבהיר אובידיו הובאן במסיבת העיתונאים, "גם אם הם הגיעו בלי חלק מהשחקנים המובילים, עדיין יהיה קשה מאוד מחר".

 

 

"לא מסכים שספרטה פראג פחות טובה מאינטר וסאות'המפטון", הוסיף המאמן ברק בכר. "מדובר במועדון גדול ומכובד באירופה. נכון, חסרים שם שחקנים, זאת עובדה. אבל כבר למעלה משבועיים-שלושה הם חסרים, והקבוצה ממשיכה לנצח וכבשה 11 שערים. קל זה לא יהיה, נצטרך להיות במיטבנו. המפעל הזה חשוב להם, אין פה ספק בכלל. אחרת הם לא היו מנצחים את אינטר בבית".

 

הקשר הרומני גם חשף שניצל את קשריו כדי לברר קצת יותר פרטים על היריבה מחר, לאחר שבתחילת העונה ספארטה התמודדה מול בוקרשט. "החברים מסטיאווה סיפרו שיש לפראג קבוצה טובה ומהירה, ולכן אנחנו צריכים להיות מרוכזים במיוחד".

 

ב-100% כשירות. הובאן (דני מרון)

 

על כושרו הנוכחי, הובאן דאג להרגיע את אלו החוששים. "היו לי הרבה ימי מנוחה, לכן אני כרגע ב-100% כשירות. לשחק מול קבוצות גדולות במשחקים גדולים, נותן יותר מוטיבציה מהרגיל".

 

המשמעות של ניצחון ברורה גם לשחקני האלופה, והובאן לא ניסה להתחמק מכך. "כשהתחלנו את התחרות, רצינו לנצח כל משחק. וכך גם לגביי מחר, ניערך כדי לנצח. אני באמת מאמין בעצמי ובקבוצה שלי. לדעתי נוכל להתקדם לסיבוב השני. אני לא יודע אם אנחנו יכולים להגיד שאנחנו פייבוריטים. נעשה כמיטב יכולתנו על המגרש, ובסיום נראה מי היה בכושר טוב יותר".

 

"אני לא מרגיש לחץ שונה", הוסיף בכר, "כל משחק אנחנו מגיעים כדי לנצח אותו. לפעמים זה הולך יותר ולפעמים פחות. ברור לנו שאם ננצח נעשה צעד משמעותי. אנחנו יודעים את זה. הדברים תלויים בנו. אם נעשה את הדברים נכון נוכל לעלות לשלב הבא. תוצאה טובה מחר תגדיל את הסיכויים שלנו ולכן אנחנו מתמקדים רק בזה כרגע. חושבים חיובי".

 

לא נראה לחוץ. בכר (דני מרון)

 

בכר נשאל על האופציה של שילוב בוזגלו או אולי יעדיף לעלות במערך יותר הגנתי, אך סירב להתייחס פרסונלית להרכב ושלל את הביקורת על השיטה. "מתי לא שיחקנו התקפי?", אמר בכר, "שלושה בלמים זה הרכב התקפי לכל דבר. הגענו למספיק מצבים השני המשחקים הראשונים. זה תלוי בדרישות ובקבוצה היריבה. זה יכול להיות התקפי ויכול להיות הגנתי, הכל תלוי בדרישות שלי".

 

השמועות כי חלק משחקניו מבוקשים באירופה ממש לא מטרידות את בכר, להיפך: "זה מצוין ומחמיא לי. זה אומר שאנחנו עושים כאן עבודה טובה. רוצים שחקנים באירופה ובסין, גם בשנה שעברה השחקנים שלנו היו מחוזרים. וגם השנה בגלל שהם משחקים טוב בליגה ובאירופה. חלק מהדברים נכונים, אבל אנחנו לא יכולים להתעסק בכל מה שכתוב. מי שכאן טוב לו ואין סיבה שהוא לא ימשיך".

 

מחמיאה להם ההתעניינות (דני מרון)

 

על ההכנה והמעברים בין הליגה לאירופה: "כל משחק הוא לגופו. כל מסגרת זו שיטה שונה, קבוצות אחרות והתאמות שונות שגורמות להכנה מנטלית ומקצועית ספציפית. זה לא קל, חזרנו מפגרה ארוכה ובאנו רעבים ורעננים. עבר מספיק זמן מאז מכבי פ"ת ואין שום סיבה לירידה מנטלית או פיזית. הכל יכול לקרות במשחק אחד, אבל אנחנו נבוא הכי מוכנים שיש לספרטה פראג".

 

על רועי גורדונה שיצא נגד המועדון ברשתות החברתיות: "אנחנו פותרים את הבעיות בתוך המועדון. לא בתקשורת".

עוד באותו נושא: אובידיו הובאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי