Sport1 Banner

ליגת העל: עירוני נס ציונה הביסה בחוץ 69:93 את מכבי אשדוד

דקוואן קוק
דקוואן קוק | FIBA

הכתומים חזרו לנצח ועשו זאת בגדול בחוץ, באולמם של הדולפינים, ששקועים עמוק בתחתית הטבלה. דקוואן קוק הוביל גם הפעם את קלעי המנצחים עם 20 נקודות

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי הפסדה הראשון מזה למעלה מחודש, חזרה הערב (רביעי) עירוני נס ציונה למסלול הניצחונות. הכתומים של נדב זילברשטיין ידעו שהפסד חוץ למכבי אשדוד, שגברה עליהם בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, יסבך אותם מאוד בטבלה והגיבו טוב עם ניצחון משכנע על נועלת הטבלה, 69:93.

דקוואן קוק, שהפגיז שיא אישי של 34 נקודות נגד גלבוע/גליל, שוב סיים כקלע המוביל ודאג שנס ציונה לא תאבד את היתרון בשום שלב. ג'ף וויטי חסם שלוש פעמים כבר ברבע הראשון, זרע פאניקה אצל שחקני היריבה. הכתומים קלעו טוב מאוד מעבר לקשת, נהנו מהתקפה מאוזנת ויעילה, שמרו היטב על הכדור והשכילו לסמן וי באולם בו ידעו לא מעט חיים קשים בשנים האחרונות.

אשדוד מנגד חזרה לשחק בסגל מלא אחרי זמן רב, אבל שוב פיגרה לאורך כל הדרך והיא נשארת עם ניצחון בודד והרבה חומר למחשבה. "הדולפינים" התקשו מאוד בקליעה מבחוץ, סבלו מבצורות ארוכות גם ברבע הראשון וגם באחרון, ובכל פעם שהצליחו להתקרב קצת, הגיעה בריחה של האורחים שהותירה אותם מתוסכלים. אלייז'ה ג'ונסון ונואה דיקרסון, שלא שיחקו בתחילת השבוע, סיימו כקלעים המובילים.

קלעו למכבי אשדוד: אלייז'ה ג'ונסון 16, נואה דיקרסון 14, אלכס צ'וברביץ' ולה דונטיי הנטון 10 כל אחד, צוף בן משה 7, ג'וש פוראינד וסטו דגלאס 4 כל אחד, ליאור אליהו ועמית עבו 2 כל אחד.

קלעו לעירוני נס ציונה: דקוואן קוק 20, קור פישר 14, ג'רמי הולוואל 12, רביב לימונד 11 ו-6 אסיסטים, ג'ף וויטי 10 ו-9 ריבאונדים, טל דן 10, גולן גוט 9, עידן אלבר 4, רביב פיטשון 3.

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי