Sport1 Banner

בלי רמלה: ליגת העל לנשים יוצאת לדרך

קולודני במשחק הוורוד אשתקד
קולודני במשחק הוורוד אשתקד | צילום: עודד קרני, ליגת אתנה ווינר נשים

במוקד המחזור הראשון: "המשחק הוורוד" המסורתי בין רמה"ש לבנות הרצליה

(גודל טקסט)

ליגת העל לנשים תצא הערב (שני) לדרך, כאשר במוקד יעמוד "המשחק הוורוד" בין א.ס רמה"ש לבנות הרצליה (18:30), שיתקיים זו השנה התשיעית ברציפות לציון חודש המודעות לסרטן השד. המארחת עם עדני דגן על הקווים תקווה לפתוח את העונה הנוכחית בצורה טובה יותר מזו אשתקד. סגל הקבוצה עבר שינוי משמעותי הקיץ, כשהיחידות שנותרה מהעונה החולפת הן אן מארי ארמסטרונג המצוינת, אליסה בארון ויעל אהרונוב-שמואלי.

 

מי שתנסה לקלקל את החגיגה באולם אורנים תהיה מחזיקת גביע המדינה בנות הרצליה, שהתחזקה בפגרה ותקווה לסיים שוב בצמרת. המאמן גלעד כץ ממשיך לעונה שנייה על הקווים ואף זכה לחיזוק נהדר בדמותה של טלי נוי שתשתמש כעוזרת. בקבוצה ערכו חריש עמוק עם 3 שחקניות זרות חדשות: מישל סנואו הוותיקה, ג'סטין תומאס וקישה המפטון. הקפטנית ליעד סואץ-קרני ואופיר בנט צפויות להוליך את הסגל הישראלי.

 

 

האלופה מכבי אשדוד תפתח את העונה בבית מול הפועל פתח תקווה (19:00), במטרה מוצהרת לשמור על כל התארים, כשמרבית השלד מהעונה שעברה נשמר, אך לקווים יחזור עדן ענבר שהגיע מאליצור רמלה שהתפרקה.

 

במשחקים נוספים: הפועל ראשל"צ תארח מכבי רמת חן/בליך בבית מכבי (19:00), בעוד אס"א ירושלים תצא למשחק חוץ באולם קציר נגד אליצור חולון (19:00). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי