Sport1 Banner

צפו בתקצירים: ניצחונות מוחצים להפועל ת"א ומכבי ראשל"צ

ים מדר, ג'ורדן דייויס
ים מדר, ג'ורדן דייויס | עודד קרני, מנהלת הליגה

האדומים גברו 73:95 על הפועל באר שבע במשחק נהדר של ג'ורדן דייויס, הכתומים הראו מוכנות גדולה לחידוש הליגה עם 61:95 על עירוני נהריה

(גודל טקסט)

בעוד שמונה ימים תתחדש ליגת העל בכדורסל והקבוצות מעלות הילוך לקראת החזרה לפרקט, כאשר הערב (שבת) התקיימו שני משחקים אימון. בראשון שבהם, מכבי ראשון לציון הראתה מוכנות עם ניצחון חד צדדי על עירוני נהריה. בשני, הפועל תל אביב גברה די בקלות על הפועל באר שבע.

מכבי ראשון לציון – עירוני נהריה 61:95 (לחצו לצפייה בתקציר)
הכתומים הרשימו בגדול במשחק ההכנה הראשון שלהם, כנראה בזכות העובדה שהם שמרו על מרבית הסגל ששיחק בקבוצה לפני הפגרה. המארחת פתחה ב-0:10 ולמרות שנהריה צימקה את ההפרש לארבע נקודות עם תחילת הרבע השני, לקראת הירידה להפסקה ראשל"צ ברחה ליתרון 20, ממנו הסגולים לא הצליחו להתאושש.

דיאנג'לו האריסון הנהדר הוביל את המנצחים עם 20 נקודות ושישה ריבאונדים, אדם אריאל הראה שהידית מאופסת עם 5/12 לשלוש בדרך ל-17 נקודות והסנטר זאק הנקינס רשם הופעה ראשונה מוצלחת בקבוצה מעיר היין, עם 14 נקודות ושישה כדורים חוזרים. בשורות הצפוניים בלט איגור קולשוב שקלע 14, דומיניק ווטרס ודיימון סימפסון תרמו 11 כל אחד.

אדם אריאל. הידית מאופסת (עודד קרני)
אדם אריאל. הידית מאופסת (עודד קרני)

הפועל תל אביב – הפועל באר שבע 73:95
אחרי הפרת הבידוד של ג'ורדן המילטון במהלך השבוע, יאניס קאסטריטיס וחניכיו חזרו להתעסק בכדורסל והכניעו את החבורה מבירת הנגב, שעברה מהפכה די גדולה בסגל בעקבות משבר הקורונה. כבר ברבע הראשון הפועל תל אביב ברחה ליתרון של 18 נקודות, באר שבע אמנם צימקה לארבע בלבד לקראת ההפסקה אך התפרקה במחצית השנייה, בה ההפרש שוב צמח לדו ספרתי גבוה.

שחקן הרכש של המנצחת, ג'ורדן דייויס, הציג יכולת מצוינת וסיים עם 26 נקודות ב-22 דקות. טאליב זאנה תרם 12 ושישה ריבאונדים וים מדר סיים עם 11. בצד הבאר שבעי, קיילב אגאדה רשם מספרים נאים של 17 נקודות וחמישה בטור הריבאונדים והאסיסטים, אוון ברונסמה וספנסר וייס קלעו 16 כל אחד.

המילטון שומר על אגאדה. אחרי עבירת המשמעת, הוא חזר לעסוק בכדורסל (עודד קרני, מנהלת הליגה)
המילטון שומר. אחרי עבירת המשמעת, הוא חזר לעסוק בכדורסל (עודד קרני, מנהלת הליגה)
ספנסר וייס. 16 נקודות שלו לא הספיקו לב
ספנסר וייס. 16 נקודות שלו לא הספיקו לב"ש (עודד קרני, מנהלת הליגה)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי