Sport1 Banner

פרנקל: "שחקנים שיפגעו בחידוש הליגה יהיו מחויבים על כך"

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל

יו"ר המנהלת הבהיר במכתב לקבוצות כי שחקנים שיתנגדו לשחק עלולים להיענש על כך. יו"ר ארגון השחקנים: "לא ניתן לקומץ בעלי אינטרסים לחבל בפתיחת הליגה". משרד הפנים אישר למשפחות השחקנים להיכנס לישראל

(גודל טקסט)

לא רגוע בכדורסל הישראלי. 13 ימים לפתיחתה המחודשת של ליגת העל, קיים מתח גדול לאור ההתנגדות של שחקנים בליגה, בעיקר אלו של מכבי תל אביב, לנהלי הבידוד שקבע משרד הבריאות. פרופ' איתמר גרוטו קיבל היום (ראשון) מכתב מיו"ר המנהלת שמואל פרנקל שביקש חבילת הקלות עבור השחקנים, אלא שלאור העלייה בשיעור ההבדקה בקורונה בימים האחרונים ישנו סיכוי יותר מסביר שההקלות לא יאושרו, מה שעלול להביא את השחקנים להחרים את המשחקים.

על אך שבמנהלת לא רואים את השארת הנהלים הקיימים כדבר שיאיים על חזרת הליגה, פרנקל הבהיר היום במכתב לקבוצות כי שחקנים שיתנגדו לחידוש הפעילות עלולים להיענש: "מרגע בקשת האישור ממשרד הבריאות לחזור לשחק ולאחר שקיבלנו את המתווה הראשוני מהם, ביקשנו הקלות משמעותיות. אם זו המלונית שהתבטלה ואם זה הבידוד הארוך. לאורך כל הדרך אנחנו בקשר יומיומי עם משרד הבריאות וכל הזמן מחכים ומקווים להקלות שיעזרו לשחקנים לשמור על בריאותם מחד ולהעניק להם גם הקלות נפשיות ומנטאליות ככל שניתן. אין צורך בהקמת 'ועדי שחקנים', אנו יודעים היטב את מלאכתנו ומודעים לכך שבימים אלה ישנה התארגנות של מספר שחקנים הבאים לפגוע בחידוש הליגה, אנו מודיעים להם כי במידה וייגרם נזק כלשהו לקבוצות ולליגה, הם יהיו מחויבים על כך".

הקלה אחת שכן אושרה לא קשורה לבידוד. במנהלת הודיעו היום כי לאחר מאמץ ממושך מצדם ובעזרת משרד הספורט, משרד הפנים אישר למשפחות השחקנים להיכנס לישראל: "אנו מקווים כי אישור זה יהווה הקלה נוספת לשחקנים הזרים בבידוד הממושך", נכתב בהודעה.

ג'ייק כהן. שחקני מכבי ת
ג'ייק כהן. שחקני מכבי ת"א יתנגדו לחזור לפעילות? (עדי אבישי)

גם בארגון השחקנים לא רואים תרחיש בו חידוש הליגה יהיה בסכנה אם ההקלות לא יאושרו. היו"ר ניר אלון מסר היום בהודעה רשמית מטעם הארגון: "על רקע הלחצים שמטרתם לחבל בפתיחת הליגה, פנינו לפרופ' גרוטו והודענו שאנחנו מחויבים לסיכומים שיאפשרו את פתיחתה המחודשת. עוד לפני שהבאנו את ההישג החשוב של פתיחתה המחודשת, ומאז שההסכם עבר, ישנו מיעוט בעלי אינטרס שמבקשים לפגוע בפתיחת הליגה באמצעים שונים. אנחנו מודיעים באופן הכי ברור – לא ניתן לקומץ בעלי אינטרסים צרים, לחבל בפתיחת הליגה ובכך לפגוע הן בשחקנים והן באוהדי הכדורסל בישראל, המעוניינים לסיימה בדרך ספורטיבית".

עוד באותו נושא: ארגון השחקנים, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי