Sport1 Banner

בדרך ל-NBA? ניו אורלינס מעוניינת באלייז'ה בראיינט

אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט | מאור אלקסלסי

דיווח: קבוצתו של זאיון וויליאמסון סימנה את הגארד האמריקאי של מכבי תל אביב לעונה הבאה, אחרי שרשם בעונת הבכורה ביורוליג 8.4 נקודות וקטף 2.9 כדורים חוזרים בממוצע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם העונה הבאה יהיה שחקן נוסף ממכבי תל אביב בליגת ה-NBA מלבד דני אבדיה? על פי הדיווחים הלילה (בין שבת לראשון), האפשרות שגם אלייז'ה בראיינט ישחק בליגה הטובה בעולם בהחלט קיימת.

כמובן שעדיין לא ברור איך ומתי תסתיים עונת 2019/20, אם בכלל, אבל קבוצות כבר נערכות ל-2020/21 ולפי "ספורטנדו" ניו אורלינס פליקנס מעוניינת באמריקאי בן ה-24, שהגיע למכבי תל אביב רק בקיץ האחרון מהפועל אילת.

אם בראיינט אכן יעבור לפליקנס, הוא ישתף פעולה עם אחד השחקנים המבטיחים ב-NBA, זאיון וויליאמסון שנבחר ראשון בדראפט האחרון. בראיינט רק בן 24 והוא בהחלט יוכל להשתלב בחבורה הצעירה שכוללת גם את לונזו בול וברנדון אינגרם. ב-2018 בראיינט נרשם לדראפט, אולם לא נבחר ולא הצליח להותיר חותם גם דרך ליגת הקיץ ומפילדלפיה עבר לאילת. בקיץ האחרון הוא ניסה את מזלו בליגת הקיץ עם מילווקי, אבל בסוף חתם במכבי תל אביב. לבראיינט העונה ביורוליג 8.4 נקודות בממוצע, 2.9 כדורים חוזרים ו-2 אסיסטים.


זאיון וויליאמסון (Sean Gardner/Getty Images)

עוד באותו נושא: אלייז'ה בראיינט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי