Sport1 Banner

בראון: "שיחקנו עם הלב". קטש: "ג'ייקובן שחקן באמת מיוחד"

שחקני הפועל ירושלים, מירי רגב, גביע המדינה
שחקני הפועל ירושלים, מירי רגב, גביע המדינה | דני מרון

כוכב הניצחון על נהריה במשחק הגמר סיפר: "מודה לכל האוהדים שלנו, עשינו את זה בשבילם ובשביל טרנט לוקט". מאמנו: " לקח לנו זמן לדעת איך לטפל בו, הערב הוא הוכיח שהוא גדול"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים השלימה הערב (חמישי) זכייה שנייה ברציפות בגביע המדינה, לאחר שגברה 89:92 על עירוני נהריה בהיכל הספורט ביד אליהו, באחד ממשחקי הגמר הצמודים והמותחים ביותר שהיו בשנים האחרונות.

לאחר הבאזר האחרון, שנתן את האות לחגיגות הגדולות של השחקנים באדום ואלפי האוהדים שהגיעו, מצטיין המשחק ג'ייקובן בראון אמר: "אני מודה לכל הקהל שלנו, עשינו את זה בשבילם. הקדשנו את הניצחון הזה גם בשביל טרנט לוקט, שלא נמצא איתנו כבר הרבה זמן. הוא דיבר איתנו לפני המשחק ואמר לנו להביא את הגביע".

"אני חושב שהניצחון הזה מראה את האופי הגדול שיש לקבוצה שלנו. שיחקנו עם הלב שלנו על הפרקט. אם את משחק הלב, הכל יכול לקרות. זה לא עניין של כישרון כזה או אחר. נהריה שיחקה טוב ונתנה לנו מאבק גדול. אני חוגג מחר יום הולדת 30 והניצחון היום עשה אותו הרבה יותר מאושר".


בראון. "אם משחקים עם הלב, הכל יכול לקרות על המגרש" (דני מרון)

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש, אמר בסיום: "שאפו גדול לנהריה שחזרו מפיגור גדול ועלו ליתרון. נהריה קבוצה עם ניסיון והיה ברור לנו שזה יכול לקרות. הם קלעו באחוזים מדהימים לשלוש. מנגד, היו כמה מצבים שלא אהבתי את הדרך ששיחקנו בהם. בליגה אומנם הבסנו אותם במשחק חלש באופן יוצא דופן שלהם. היום זה היה סיפור אחר. ג'ייקובן בראון הוא באמת שחקן מיוחד, שחקן עם יכולת. ההתנהלות איתו מדהימה. לקח לנו זמן לדעת איך לטפל בו והשנה הוא באמת לקח את עצמו בידיים בשיא הרצינות והערב הוא הראה זאת בגדול".

קטש המשיך: "עכשיו אני צריך לישון יומיים. זה היה שבוע אינטנסיבי ומורט עצבים ועשינו זאת. גביע שני ברציפות זה ממש כיף ומרגש. אני באמת נרגש. אליפות? יש עוד דרך ארוכה. אני מאמן קבוצה עם אופי. אנחנו לא מושלמים. יש לנו חסרונות ואנחנו סוחבים כבר שלושה הפסדי ליגה, אבל להפועל ירושלים יש גם הרבה יתרונות. עמדנו בתקופה האחרונה בפני עומס גדול והרבה שחקנים נפגעו מחלוקת הדקות האינטנסיבית. עכשיו נלך לחגוג".






גביע שני ברציפות. עודד קטש על הקווים במהלך המשחק (דני מרון)

עוד באותו נושא: גביע המדינה בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי