Sport1 Banner

ממשיכה לעבוד: מכבי תל אביב האריכה את חוזהו של אות'לו האנטר

אות'לו האנטר
אות'לו האנטר | מכבי תל אביב

אחרי שהישארותו של סקוטי ווילבקין הובטחה עד 2023, הנהלת הצהובים דאגה גם להשאיר את הסנטר המנוסה גם בעונה הבאה: "כל מה שאני רוצה זה לנצח עם מכבי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הנהלת מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד במטרה להשאיר ביד אליהו את הסגל שהחזיר את הקבוצה לצמרת האירופית ואחרי שסיכמה עם סקוטי ווילבקין על הישארותו עד תום עונת 2023, היום (שני) ביצעה אלופת המדינה צעד חשוב נוסף כשמימשה את האופציה להארכת חוזהו של אות'לו האנטר לשנה נוספת, עד לסיום העונה הבאה.

הסנטר המנוסה בן ה-33 הגיע כזכור בקיץ האחרון ומאז הוכיח את עצמו כאחת ההחתמות הטובות של הצהובים בשנים האחרונות. מעבר לחשיבות החברתית והתרומה המנטלית שלו בחדר ההלבשה, האנטר, שהוחתם כמחליפו של טאריק בלאק, ידע לחפות לאורך חלק נרחב מהעונה על חסרונו של הביג-מן הפצוע ולהתעלות על מנת להחזיק את מכבי תל אביב בחלק העליון של טבלת היורוליג, תוך כדי שהוא מספק תצוגות שיא בניצחונות היוקרתיים על צסק"א מוסקבה ומילאנו, בין השאר.

ב-20 הופעות ביורוליג במדים הצהובים, האנטר מדורג שני מבין שחקני הקבוצה בנקודות (10.2), במדד (14.4) וראשון בכדורים חוזרים (6.5). בליגת העל שיחק האנטר 11 משחקים, בהם קלע 11.6 נקודות והוריד 6.6 ריבאונדים.

צהוב לעונה נוספת. אות'לו האנטר (עדי אבישי)
צהוב לעונה נוספת. אות'לו האנטר (עדי אבישי)

"אני אסיר תודה על כך שאוכל ללבוש את הגופיה של מכבי עונה נוספת", אמר אות'לו האנטר לאתר הרשמי של המועדון. "מי שמכיר אותי קצת יודע שכל מה שאני רוצה זה לנצח ואני רוצה לעשות זאת עם מכבי. אני רוצה להודות למאמן על כך שרצה אותי בקבוצה שלו. אני מודה להנהלה, לבעלים ולאוהדי מכבי על שקיבלו אותי ואת משפחתי בזרועות פתוחות. המסע נמשך, יאללה מכבי".

"זה צעד חשוב נוסף מצד ההנהלה והבעלים", הבהיר המאמן יאניס ספרופולוס בתגובה לאתר הרשמי, והסביר: "אני שמח מאוד שהארכנו את חוזהו של אות'לו, כי זה שחקן חשוב מאוד לסגל שלנו ולהשגת המטרות שלנו. הוא כבר נותן מקסימום מאמץ לקבוצה ואנחנו רוצים לשמור על הגישה הלוחמנית והמנצחת שלו להמשך הדרך. אני שמח שאנחנו ממשיכים יחד".

ימשיכו לשתף פעולה. ווילבקין והאנטר (עדי אבישי)
ימשיכו לשתף פעולה. ווילבקין והאנטר (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: אותלו האנטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי