Sport1 Banner

מכה להפועל תל אביב: טרידוול נפצע באימון וגמר את העונה

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

סנטר האדומים נפגע ופונה לבית החולים איכילוב, שם אובחן עם שבר בעצם השוק והוא יעבור ניתוח בקרוב. למועדון נשאר רישום אחד בלבד לליגה. רודריגס שוחרר רשמית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הצרות לא עוזבות את הפועל תל אביב. סנטר הקבוצה דימיטריוס טרידוול נפצע היום (שישי) באימון ופונה לבית החולים איכילוב, ולאחר סדרת בדיקות אובחן עם שבר בעצם השוק. טרידוול יעבור ניתוח בימים הקרובים, אך לא ישוב למגרשים בקרוב ולמעשה גמר את העונה.


טרידוול מצטרף ברשימת הפצועים לחואקין שוכמן, ששבר את ידו לפני שבועיים וצפוי להיעדר כשבועיים נוספים. בעיה לא פחות גדולה מבחינת הקבוצה של אריאל בית הלחמי היא העובדה שהיעדרותו של הסנטר מאלצת אותה לצרף מחליף במקומו, ובאפשרותה לרשום רק עוד זר אחד עד לסיום העונה.


האדומים החליפו כבר שלושה זרים העונה והבוקר הודיעו על שחרורו של הפורוורד דסי רודריגס מסגל הקבוצה, לאחר שהגיע לסיכום עם הנהלת המועדון על התרת חוזהו. "מודים לדסי על תקופתו במועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו", נמסר בהודעה מטעם האדומים.




כאמור, רודריגס היה השלישי ששילם את המחיר על פתיחת העונה המאכזבת של הפועל תל אביב, שרק השבוע השיגה את ניצחונה הראשון בליגה לאחר ארבעה הפסדים רצופים, עם 68:85 על הפועל גלבוע/גליל. מי שנחת בקבוצה על מנת להחליף את רודריגס, לנזל סמית' ג'וניור, הצטיין בגן נר עם שורה סטטיסטית של 25 נקודות, שבעה אסיסטים וחמישה ריבאונדים.


מוקדם יותר העונה, האדומים שחררו את הגארדים רודני פרוויס ומלקולם גריפין והנחיתו במקומם את הרכז מארק ליונס והפורוורד ג'ורדן המילטון. בארבע הופעותיו בליגה, רודריגס רשם ממוצעים של 8 נקודות ו-3.3 כדורים חוזרים. הופעתו הטובה ביותר הייתה בהפסד החוץ למכבי אשדוד, אז קלע 15 נקודות והוריד שישה ריבאונדים, אך זה כאמור לא הספיק לו על מנת לשכנע את המאמן אריאל בית הלחמי להשאיר אותו בקבוצה.



שילם את המחיר. דסי רודריגס (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: דסי רודריגז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי