Sport1 Banner

יונתן שולדבראנד האריך חוזה בנהריה בשנתיים נוספות

שולדבראנד
שולדבראנד | aaaaaa

הפורוורד הוותיק נשאר בצפון לאחר מו"מ ארוך. היו"ר אלפסי: "זו הצהרת כוונות, הקבוצה תמשיך להתחזק". 500 מנויים נמכרו

(גודל טקסט)

עירוני נהריה הודיעה הבוקר (שלישי) כי הפורוורד הוותיק יונתן שולדברנד חתם בקבוצה לשנתיים נוספות. יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי אמר: "יונתן מאוד מוערך בקבוצה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. אין ספק שהחתמה זו, מעידה על הצהרת כוונת לעונה הבאה. הקבוצה תמשיך ותתחזק על מנת להוות גורם משמעותי בצמרת הליגה. כמו כן, מכירת המנויים בעיצומה, ועד כה נמכרו כ-500 מנויים, דבר המעיד על הבעת האמון של אוהדי הקבוצה".

שולדבראנד (34, 2.04), פורוורד שבדי-ישראלי, החל את דרכו בליגה הלאומית ולאחר מכן עבר גם בשבדיה, פינלנד ובליגה הספרדית השנייה. ב-2011 הוא חזר ארצה כשהצטרף להפועל ת"א ועזר לה לטפס להעפיל לליגת העל. הוא רשם הצלחה עם האדומים גם בליגה הראשונה בארץ אך עזב את הקבוצה אחרי ארבע שנים ועבר למכבי אשדוד/באר טוביה, איתה הגיע לגמר גביע המדינה.

בקיץ שעבר חתם שולדבראנד בעירוני נהריה ורשם עונה נהדרת עם ממוצעי שיא בקריירה בנקודות (11.4), אסיסטים (2.0), מדד (11.5) ודקות (26.9). בפלייאוף מול הפועל ירושלים הוא השתדרג ל- 15.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים.


שולדבראנג, נשאר סגול (דני מרון)

עד כה צירפה הקבוצה של אריק אלפסי את הגארד האמריקאי דנזל ליווינגסטון, שמגיע אחרי עונה מרשימה בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי