Sport1 Banner

עודד ברנדוויין חתם לשנתיים נוספות במכבי ראשל"צ

עודד ברנדוויין
עודד ברנדוויין | צילום: מנהלת הליגה

הגארד (29, 1.82), שהצטרף לכתומים במהלך העונה, ממשיך בקבוצה של שמוליק ברנר. מייקל בריסקר חתם בהפועל אילת

(גודל טקסט)

עודד ברנדוויין חתם היום (ראשון) לשנתיים נוספות במכבי ראשון לציון. הגארד (29, 1.82) שהצטרף לכתומים במהלך העונה החולפת האריך את חוזהו בשורות הקבוצה מעיר היין.

מאז הצטרף באמצע העונה, הספיק ברנדוויין לשחק 13 משחקים במכבי ראשל"צ, בהם קלע בממוצע שש נקודות ושני אסיסטים למשחק. בפלייאוף העלה מעט את ממוצעיו עם 8.3 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק.

לפני שחתם במכבי ראשל"צ, שיחק בשתי קדנציות בהפועל תל אביב – כשפתח את העונה, אך שוחרר ובפעם השנייה בעקבות פציעה של רביב לימונד למשך חודש נוסף.

בעונת 2015/16 שיחק בעירוני נהריה והעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות למשחק והוביל את הקבוצה למקום רביעי בעונה הסדירה. עוד שיחק בגלבוע/גליל בעונת 2014/15 עם ממוצע של עשר נקודות למשחק. ברנדוויין שמחזיק בדרכון פולני שיחק לפני כן בליגה הפולנית במשך מספר עונות. מלבד ברנדווין, שלושה שחקנים בקבוצה מחזיקים בחוזה לעונה הבאה: הקפטן ניצן חנוכי, אבי בן שימול ועידן זלמנסון.

שמוליק ברנר ויצחק פרי. ארבעה שחקנים חתומים (עדי אבישי)
שמוליק ברנר ויצחק פרי. ארבעה שחקנים חתומים (עדי אבישי)

* הפועל אילת החתימה את שחקן נבחרת העתודה מייקל בריסקר על חוזה לשלוש שנים. בעונה הקרובה יושאל שחקן מכבי רעננה בעונה החולפת לקבוצה מהליגה הלאומית וצפוי לחזור בשנתיים הבאות לקבוצה הדרומית. "אנו ממשיכים בדרך של החתמת צעירים ישראלים עם פוטנציאל להתקדם ולהפוך לשחקן ליגת העל", אמר יו"ר הקבוצה מוטי אמסלם.

* יונתן אלון חוזר להפועל חולון וישמש כעוזרו של דן שמיר לצדו של עופר רון. אלון, שעבד בעבר במועדון הסגול לצדם של אלעד חסין ושמיר, אמר: "שמח לחזור למועדון המיוחד הזה. התגעגעתי מאוד לטירוף של הקהל ,לאווירה ולאנשים במועדון. אני מקווה לעזור למועדון לעשות צעד נוסף בהתבססות כמועדון מוביל בארץ ולהצלחה במסגרת האירופית".

עוד באותו נושא: עודד ברנדווין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי