Sport1 Banner

רמי הדר: יש לנו בעיות, אבל אני רואה שיפור"

לא מסתיר
לא מסתיר | צילום: דני מרון

למרות הניצחון באשדוד, מאמן וקפטן מכבי ת"א הודו כי היכולת הייתה בינונית

(גודל טקסט)

זה לא היה קל או פשוט, אבל מכבי תל אביב יצאה מאשדוד עם ניצחון 66:72 ושמרה על מאזן מושלם בליגה. לא היה רחוק שמאיר טפירו ירשום ניצחון ראשון כמאמן על פני היריבה שהוא מכיר היטב, אבל די.ג'יי סילי מנע ממנו את התענוג הזה.

 

"הניצחון היה של כל הקבוצה", אמר סילי שסיים עם 13 נקודות, "כולם נתנו הכל ואני לא חושב שהייתי טוב מהאחרים. אשדוד החליפה הגנות כל הזמן וזה שיגע אותנו. בסוף הסתדרנו עם זה ואני שמח שניצחנו".

 

 

"יש לנו בעיות", הודה מאמן מכבי ת"א רמי הדר, "אני לא מרוצה מההגנה אבל רואה שיפור. מתחילת הרבע השני שיפרנו את ההגנה אבל יש דרך לעשות ואין בכך ספק. אני פחות אהבתי ששחקנים לקחו את הכדור לבד ואני שואף שנשחק קבוצתי יותר. אני בטוח שנעשה את זה".

 

יוגב אוחיון לא שותף, באופן מפתיע, אך הדר הכחיש כי ניסה להעביר לו מסר כלשהו. "אין שום סדרת חינוך ליוגב. הוא גבר שבא לעבודה ויש עליו קצת עומס וכאבים בקרסול ובברכיים. החלטתי שאם אני לא חייב לא אשתמש בו. יש שבועייים צפופים וצריך לשמור על השחקנים", הוסיף המאמן שביום חמישי יפגוש את פנאתינייקוס.

 

שומר על השחקנים. הדר (דני מרון)

 

גיא פניני, שנבחר לשחקן חודש אוקטובר, בלט גם הפעם עם 13 נקודות כולל כמה שלשות קשות. אך גם הוא יודע שלמרות הניצחון, יש מקום לשיפור. "יש רגעים שהיינו רכים מדי, בריבאונד ובהגנה בכלל", אמר הקפטן, "אבל עדיין עצרנו קבוצה בביתה על 66 נקודות וזה מראה משהו. אין ספק שאנחנו צריכים להעלות את האינטנסיביות והאגרסיביות וזה רק עניין של עבודה.

 

לקראת פאו בחמישי: "לוקחים מכאן את הניצחון, הרוח והמצב רוח הטוב. מחר כבר נגיע לאולם לעבוד ולהתכונן למשחק סופר חשוב אחרי שאיבדנו בשבוע שעבר משחק בבית ואנחנו רוצים להחזיר על זה"

 

לוקח את הניצחון. פניני (דני מרון)

 

בצד המאוכזב, מאיר טפירו ניסה להסביר איך הניצחון ברח לקבוצתו: "אני חושב שהייתה חסרה לנו אינטנסיביות ברבע האחרון. הורדנו קצב ולא ניצלנו את זה שצירבאס היה על המגרש. עבדנו טוב בהגנה חוץ מכמה מתפרצות שהיינו צריכים לעצור ביותר חוכמה. חבל כי שיחקנו טוב, על הדברים החזקים שלנו. יש לנו קבוצה צעירה שרוצה ולומדת ואני מקווה שאחרי הסיבוב הראשון ניתן את קפיצת המדרגה. אני מקווה שנביא מזה הרבה ניצחונות".

 

חצי מאוכזב, חצי מעודד. טפירו (דני מרון)

עוד באותו נושא: די.ג''יי סילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי