Sport1 Banner

בגאצקיס: מתבייש ב-15 הדק' הראשונות שלנו

בגאצקיס. אפשר להפסיד כשמשחקים ארבעה משחקים בשבוע
בגאצקיס. אפשר להפסיד כשמשחקים ארבעה משחקים בשבוע | צילום: עדי אבישי

גורקה אחרי ה-92:99 על הצהובים: "בהתנהלות הרצליה קבוצה גדולה"

(גודל טקסט)

"אני מתבייש באיך ששיחקנו ב-15 דקות הראשונות. אבל אחר כך גילינו אגרסיביות וכמעט חזרנו", כך סיכם איינראס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב את ההפסד הביתי 99:92 לבני הרצליה. "זה לא נעים, אבל גם אפשר להפסיד משחק פה ושם, בטח שאתה משחק ארבעה משחקים בשבוע".

המאמן הלטבי נשאל למה הקלע המצטיין שלו אנדרו גאודלוק לא שותף כמעט ברבע הרביעי: "כי השחקנים שהיו על המגרש עשו עבודה טובה. אי אפשר לשאול רק על גאולוק. אפשר לשאול את השאלה הזאת גם על כל שחקן אחר".

"הרצליה לא גדולה בתקציב או בכמות קהל אז הדגשתי לשחקנים שלפחות נהיה גדולים בהתנהלות", כך סיכם מיקי גורקה מאמן הרצליה את הניצחון שהיה השני של קבוצתו העונה על מחזיקי הגביע, "הרעיון היה לדחוף את הכדור פנימה כי ידענו שיש יתרון על מכבי מתחת לסל. ידענו שכך גם השלשות ייכנסו. והעיקר להאמין שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מצב".

קניסביץ'. "שני ניצחונות על מכבי, אבל מצד שני הפסדנו לגליל" (עדי אבישי)

כוכב המשחק, חליל קניסביץ' (21 נקודות, עשרה ריבאונדים): "תכנית המשחק עבדה והחברים שלי נתנו לי להרגיש נפלא. נכון שניצחנו פעמיים את מכבי, אבל מצד שני הפסדנו לגליל גלבוע כך שעדיף לחשוב משחק משחק וכך להתקדם".

גאולוק. "למה אתם לא שואלים על אחרים שלא שיחקו" (עדי אבישי)

גורקה על קניסביץ': "הוא עבר תקופה לא קלה, אבל הוא שחקן שמתעלה מול קבוצות גדולות. אני קורא לקהל שלנו לבוא למשחק מול נהריה ולפוצץ את האולם פעם אחד שלא מול מכבי תל אביב והפועל ירושלים. משעור? אני מאחל לעצמי שיישאר אתי כמה שיותר ולו אני מאחל שיגיע בסוף למועדונים הגדולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי