Sport1 Banner

שנה לפטירת שלף ז"ל, האם נילי: "זה לא פייר"

שלף זל
שלף זל | צילום: אייל לוסטיג

קטש, אדלשטיין ואחרים הגיעו לתת כבוד למנהל הפועל ת"א המנוח

(גודל טקסט)

שנה חלפה מפטירתו הפתאומית של מנהלה של הפועל תל אביב, אורי שלף שהלך לעולמו בגיל 43.

 

הבוקר (שישי) נערכה אזכרה לזכרו בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא. בני משפחה, חברים ואנשי כדורסל רבים ובהם מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין שאימן בעבר את האדומים, מאמן הקבוצה בתחילת העונה, עודד קטש, המאמן הנוכחי שרון אברהמי ועוזרו עופר רון, שימי ריגר,  שחקני העבר ליאור ארדיטי, ארז חזן ושחקני הפועל ת"א בעבר ובהווה וביניהם קפטן הקבוצה מתן נאור, הקפטן לשעבר גלעד שמעוני ששיחק עם שלף בהפועל אוסישקין ואף כתב ספר לזכרו שמורכב מציטוטיו של מספר 15 באדום הגיעו לאזכרה.

 

 

כמו כן, רביב לימונד, יונתן שולדבראנד, ירון להט, יריב רוקני, ארז זייצ'יק, יואב בר, גיל אמיתי, חבר ההנהלה ידידיה רפפופורט, יושב ראש הקבוצה רמי כהן ודובר הקבוצה איתי ברגר והדובר לשעבר נמרוד בוכמן.

 

במהלך הטקס הוקרן סרט לזכרו של שלף ז"ל וקטעי ארכיון שבהם דיבר שלף על העובדה שבאו אוהדים והקימו לעצמם קבוצה, כידוע שלף נמנה בין מייסדי הפועל אוסישקין שהוקמה לאחר הריסתו של האולם המיתולוגי ב-2007.

 


שלטים שנכתבו לזכרו של שלף ז"ל (אייל לוסטיג)

 

בנוסף, נשאו דברים אמו של שלף, נילי שריגשה את הנוכחים עד דמעות בכך שאמרה בתום דבריה – "זה לא פייר". סולן מוניקה סקס וחברו של אורי, יהלי סובול שר לזכרו שיר אשר חיבר במיוחד לאחר הלווייתו.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי