Sport1 Banner

רובינסון הקניט את אוהדי ירושלים, רמי כהן הסתייג

רובינסון. נבוא לגנוב ניצחון בירושלים
רובינסון. נבוא לגנוב ניצחון בירושלים | צילום: עדי אבישי

הכוכב לקח מיקרופון בסיום והתגרה. יו"ר הפועל ת"א הגיב: "נטפל בזה"

(גודל טקסט)

בסיום המשחק חטף נייט רובינסון את המיקרופון והחל להקניט את הקהל של הפועל ירושלים. אחר כך פנה בקריאות עידוד כלפי הקהל של הפועל תל אביב. יו"ר הפועל ת"א, רמי כהן, גינה את המעשה יותר מאוחר והבטיח לקיים שיחה עם הכוכב בנושא.

 

"אנחנו חיים בשביל לנצח וחייבים לנסוע לירושלים כדי לגנוב ניצחון", אמר רובינסון שקלע 25 נקודות ונבחר לשחקן המצטיין. אחר כך ניסה להסביר את ההיעלמות שלו ממשחקים 2 ו-3: "אני בעניינים בכל משחק. אבל כשהחברים שלי טובים אני לא אוהב לדרוך לאף אחד על האצבעות".

 

 

מצטיין נוסף היה רביב לימונד: "לא עליתי בשיא הבריאות אבל הצלחתי לעבור את המשחק ואני שמח שניצחנו בזכות הרבה אנרגיות והגנה טובה. רובינסון הוא בחור מיוחד וצריך לקחת את הדברים הטובים ולמזער את הדברים הפחות טובים. מה יהיה במשחק החמישי? "לנו אין מה להפסיד ולהם יש הרבה מה להפסיד. נקווה שהכדורים ייכנסו כמו במשחק הרביעי ויהיה בסדר".

 

לימונד. "לנו אין מה להפסיד, לירושלים יש" (עדי אבישי)

 

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי: "עמדנו במפתחות ועצרנו את ליאור אליהו ויותם הלפרין. רובינסון היה בשליטה והיה מצוין. ג'ף אלן נתן מספרים, מתן נאור עשה דברים מדהימים באדי הדלק האחרונים שלו. אנחנו צריכים להיות צנועים כי אנחנו משחקים מול אלופת המדינה, מול קבוצה עם תקציב פי עשרה משלנו. מצד שני אנחנו מאמינים כי אחרת לא היינו פה. אנחנו נבוא בעזרת הקהל המדהים שלנו כדי לנצח. לא נשמש תפאורה בירושלים.

 

אתם בדרך לסנסציה ואתה לא יודע אפילו אם אתה ממשיך לעונה הבאה?

"אני לא קורא את כל הפרסומים שאני לא ממשיך, אבל מתקשרים ומספרים לי. מהרגע שחתמתי לא עשו לי חיים קלים, אבל אני לא הסיפור פה, אלא הפועל תל אביב".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי