Sport1 Banner

סוסה: מודאג, מקווה לא להידפק בגלל פוליטיקות

היה קרוב לחתום בקיץ שעבר. סוסה
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

הגארד החדש של ירושלים על העיכוב של האיראנים בשליחת השחרור שלו

(גודל טקסט)

אדגר סוסה, הגארד החדש של הפועל ירושלים שעל החתמתו דווח לראשונה בספורט1, הגיע לישראל. עם נחיתתו בנתב"ג, הביע סוסה חשש שאיגוד הכדורסל האיראני יתמהמה בשליחת השחרור הבינלאומי שלו, ורישומו, שצריך להתבצע עד יום שלישי, יתמסמס.

 

"אני מודאג מעט", הודה. "אני מקווה שפוליטיקה, או כל שאר הבעיות שבין שתי המדינות לא יפריעו לי להצטרף לקבוצה הנהדרת הזאת ושהכל ייעשה על הצד המקצועי".

 

 

סוסה חשף עם נחיתתו שהיה קרוב לחתימה בשורות האלופה כבר בקיץ, ובנוסף היה עמה בקשר מאז: "הייתי בטוח שאני אחתום שם אחרי שדיברתי איתם הרבה, אבל משום מה זה לא קרה. כולי תודה לכך שאני פה. אני יודע הרבה על ירושלים, עקבתי אחריהם כל השנה. הם משחקים נהדר, יש להם שחקנים טובים ויש להם את האוהדים הכי טובים בליגה".

 

סוסה: האוהדים הכי טובים (דני מרון)

 

"נהדר להיות אצל האלופה, אני מודה להזדמנות הזאת", הוסיף, וסיפר מעט על חלקו בירושלים: "אני רק רוצה לבוא ולעשות כל מה שאני יכול בשביל לעזור. לא לעשות דברים שאני לא יודע, רק לעשות את הצד שלי ולעזור לקבוצה ככל שאני יכול".

 

בנוסף לכך, פירט מעט הגארד על החיים באיראן, בה לקח אליפות רק לפני מספר ימים: "החיים היו שונים והייתי צריך לעשות התאמות, זה גם היה אתגר מנטאלי. אין שם חי לילה ובכלל אלכוהול הוא לא חוקי. מבחינתי אלו היו שישה חודשים של לישון, לאכול ולשחק כדורסל.

 

לא ראיתי הרבה חדשות בטלוויזיה, מה שכן ראיתי זה בעיקר תכניות וסרטים. אני לא ממש נכנס לתוך הפוליטיקה. המסע שלי לפה? טסתי דרך איסטנבול ולא היו לי בעיות כי הייתה לי ויזה. כשהגעתי לפה הרבה אנשים שעוקבים אחרי כדורסל ידעו שאני מגיע מפה ושאני מגיע מאיראן, אז שאלו כמה שאלות, אבל זה לא היה רציני יותר מדי".

 

אליהו: הזיכרון יושב בראש. התבוסה לקרית גת (אודי ציטיאט)

 

ביום שני – קרית גת

האדומים יסיימו מנוחה כפויה של שמונה ימים עם משחק חוץ ביום שני (19:45) אצל מכבי קרית גת שנאבקת על חייה בתחתית הליגה. בירושלים עדיין לא שכחו את הביקור האחרון שלהם אצל הדרומיים, שהסתיים בתבוסה הגדולה שלהם העונה במסגרת הליגה.

 

"הזיכרון מהמשחק הזה יושב לנו בראש", אמר ליאור אליהו. "אני חושב שמאז המשחק ההוא, שהיווה איזושהי נקודת שבר, הצלחנו לסובב את ההגה בכיוון הנכון ואנחנו נמצאים במצב הרבה יותר טוב. עם זאת, הם נלחמים על החיים שלהם בליגה והם בוודאי ירצו להראות את זה. אנחנו מצדינו נצטרך להיות מרוכזים ונחושים כדי להמשיך בשרשרת הניצחונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי