Sport1 Banner

מרסלו ניקולה יהיה עוזרו של סימונה פיאנג'יאני

ניקולה. מצטרף לפרויקט האדום
ניקולה. מצטרף לפרויקט האדום | צילום: הפועל ירושלים - האתר הרשמי

ירושלים מתחילה לעבוד. רולנד ישוחרר, טראוויס פיטרסון (31, 2.08 מ') מתקרב

(גודל טקסט)

חודש אחרי שהפסידה בגמר הפיינל פור, הפועל ירושלים ממשיכה לעצב את הסגל המקצועי שלה לעונה הבאה. אחרי החתמתו של סימונה פיאניג'אני כמאמן הקבוצה, מונה מרסלו ניקולה הארגנטינאי לעוזרו בחוזה לשנתיים הבאות.

 

"אני מצפה בכליון עיניים לחוויה החדשה ולאתגרים שניצבים בפנינו", אמר ניקולה. "הפועל ירושלים הוא מועדון בצמחיה ואני מאוד שמח להיות חלק מהפרויקט הזה. שמעתי כבר הרבה על הקהל שלנו ואני בטוח שאיתו, ויחד עם הניסיון של סימונה, יש לנו בסיס טוב להצלחה בליגה ולהמשך התקדמות באירופה".

 

 

גם האיש שיעבוד מעליו, פיאניג'אני, התייחס למינוי: "אני מאוד שמח שניקולה מצטרף. הוא מאמן טוב מאוד, עם ניסיון כדורסל עשיר בכל הרמות. אני בטוח שההצטרפות שלו תהפוך אותנו לקבוצה טובה יותר".

 

ניקולה בן ה-45 היה שחקן די בכיר במשך שנים רבות באירופה, ושיחק בין היתר בבנטון טרוויזו, סיינה וברצלונה. מאז פרש ב-2007 הוא אימן את מורסיה וריטאס וילנה לתקופות קצרות.

 

מעבר להתפתחות על הקווים, נראה כי גם הסגל האדום מתחיל להתעצב. ירושלים צפויה לוותר על האופציה שהיא מחזיקה על אי.ג'יי רולנד, בעוד טרוויס פיטרסון (31, 2.08) נמצא על סף סיכום בקבוצה.

 

לא ימשיך. רולנד (דני מרון)

 

פיטרסון מוכר בירושלים, אחרי שתי תצוגות משכנעות העונה במדי סראטוב ביורוקאפ כאשר בשתיהן סיים עם 29 נקודות, כולל 7/10 מחוץ לקשת במפגש ברוסיה. בסך הכל ב-16 משחקים העונה באירופה פיטרסון סיים עם ממוצעים של 18.1 נקודות (41.2% ל-3), 6.6 ריבאונדים ב-30.3 דקות למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי