Sport1 Banner

מקל: "הנדריקס עוזר. היעד הוא להשתפר עד הפלייאוף"

גל מקל
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

רכז מכבי ת"א כיכב מול אשדוד. שרף: "קצת התפרקנו. אנחנו בתוך משברון"

(גודל טקסט)

"לקח לנו זמן להיכנס לקצב", הודה רכז מכבי תל אביב גל מקל בסיום ה-72:91 על מכבי אשדוד, שהובילה דקות ארוכות לפני ההפסקה. "באנו באנרגיות טובות, אבל לפעמים דברים לא מתחברים בהתחלה. הראינו עקביות ושיחקנו באינטנסיביות גבוהה". 

"הנדריקס? הוא מאוד עוזר לנו", המשיך מקל. "הוא שיחק ברמות הכי גבוהות ומבין את המשחק. זה עוד נוכחות בצבע. הגנתית הוא מדהים, ידיים טובות וכיף לשחק איתו. שמנו לעצמנו מטרה והיא להשתפר בכל משחק עד הישורת האחרונה, עד הפלייאוף. אנחנו רוצים להתחבר ולהיראות יותר טוב, לשם אנחנו שואפים". כשנשאל על התספורת של סילבן לנדסברג, שנפרד מהרעמה, השיב: "לא חושב ששאלו אותו, אמרו לו להסתפר. לא חושב שצריך לדאוג לו".

"פחדתי לפני המשחק שלא נתחיל טוב לאחר כל הבעיות שהיו לנו השבוע", סיפר המאמן ז'אן טבק. "היו לנו בעיות לקלוע ברבע הראשון, אבל לא שיחקנו רע. הבעיה שלנו בחצי הראשון הייתה הקליעה מבחוץ וכך קשה לפתוח את המגרש. אני שמח על הניצחון הזה כי הפסדנו להם פעמיים. הנדריקס עדיין לא בשיא. המאצ'-אפ מול תומאס היה קשה וזה שיחק תפקיד. אני מקווה שהוא יתאושש לחלוטין בשבועות הבאים ויעזור לנו". 


טבק, עדיין סופר פצועים (דני מרון)

לקראת המפגש עם מכבי חיפה במחזור הבא אמר המאמן הקרואטי: "חיפה? אני קודם כל רוצה לראות אילו שחקנים יהיו כשירים. יש לי כבוד רב אליהם, הם משחקים חזק וזה אתגר גדול. אנחנו צריכים להיות עם הרבה מוטיבציה במשחק הזה".

מאמן אשדוד צביקה שרף סיכם: "אנחנו חייבים להיראות יותר טוב, אבל שיחקנו חצי ראשון יותר טוב וקופחנו. קצת התפרקנו בהמשך. ראיתי כמה דברים שלא ראיתי בשבועות האחרונים וזה אולי יעזור לנו. ההפסדים האחרונים גרמו לירידה בבטחון, אנחנו במשברון קטן ונמשיך לעבוד קשה כדי לצאת ממנו. כל הקבוצות מתחזקות ועובדות קשה, אנחנו צריכים להיות יותר טובים. היום עשינו את זה במשך מחצית אחת וזה לא מספיק".


פניני, עוד משוכה מאחוריו (דני מרון)


רנדל, נמנע מעוד סוויפ (דני מרון)


צביקה שרף, מאמין בעבודה קשה (דני מרון)


לנדסברג, נפרד מהליפה (דני מרון)

עוד באותו נושא: גל מקל, ז'אן טבק, צביקה שרף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי