Sport1 Banner

מדי המלך החדשים: סטודמאייר התאמן

סטודמאייר. בכורה באדום
סטודמאייר. בכורה באדום |

ירושלים פתחה עונה, פיאנג'יאני הדריך. ג'רלס נחת: "אני פה בגלל הכישרון שלי"

(גודל טקסט)

זה אומנם עדיין לא רשמי, אך הפועל ירושלים החלה הערב (שלישי) את אחת העונות המסקרנות ביותר של קבוצת כדורסל ישראלית. האדומים מהבירה החלו באימונים לא רשמיים, אך שני השמות הגדולים ביותר שהוחתמו בקיץ – אמארה סטודמאייר והמאמן סימונה פיאנג'יאני – בהחלט היו נוכחים.

 

הקבוצה תערוך אימון רשמי ראשון ביום שישי, אז כבר ישתתף קרטיס ג'רלס שנחת היום בארץ ועדיין לא הספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות. שני שחקנים נוספים שנעדרו מהאימון הם בר טימור ורפי מנקו שנמצאים עם נבחרת ישראל במסע משחקים באסטוניה.

 

 

"שמעתי רק דברים טובים על הקבוצה", אמר ג'רלס בשדה התעופה, "יש אנרגיה טובה סביב המועדון עם האולם החדש. אני מכיר את המאמן, שיחקתי נגדו בעבר. אני פה בגלל הכישרון שלי. "מכבי ת"א היא מכבי ת"א, לא ירושלים, אני לא מתרכז בהם".

 

ג'רלס. "יש אנרגיה טובה סביב המועדון" (הפועל ירושלים)

 

כזכור, ירושלים ביצעה שינויים רבים הקיץ לאחר שאיבדה את תואר האליפות למכבי ראשון לציון. הקבוצה החליפה את מרבית הסגל, כאשר שבעה שחקנים חדשים הוחתמו בקבוצה. הבכיר שבהם הוא כמובן סטודמאייר, אליו הצטרפו הזרים טרנס קינסי, ג'רום דייסון, קרטיס ג'רלס, שון ג'ונס, טראוויס פטרסון והמתאזרח אייזיק רוזפלט.

 

בתחילת ספטמבר הקבוצה צפויה לצאת לטורניר הכנה בסרדיניה איטליה שם תפגוש את דינמו ססארי ואת קזרטה או אבלינו. לאחר מכן היא תמשיך לסבב משחקים נוסף באיטליה, לפני שתחזור לארץ לקראת טורניר ווינר.

 

פיאנג'יאני. מתחיל לעבוד (הפועל ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי