Sport1 Banner

ליובין: הלו"ז לא מאפשר להביט אחורה, כולם יתרמו

אפשר להישאר אופטימיים
אפשר להישאר אופטימיים | צילום: עדי אבישי

עוזר המאמן של מכבי ת"א: "תהיה עונה של תנודות. האהבה שלי לארז נשארה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין מושלמת תחת רמי הדר ועוזרו ליאור ליובין. גם את הדרבי בדרייב-אין צלחו הצהובים עם 83:94 על הפועל תל אביב. רגע לפני היעד הבא בדמות ברצלונה (רביעי, 19:45), התייחס ליובין לשינוי שעברו הצהובים לאחרונה בתכנית הבוקר בגלי צה"ל.

 

"עברנו שבוע מאוד מטלטל והראש קדימה לשלב הבא. נעשה את העבודה שלנו. תוך כדי מנסים להביא תוצאות", סיפר עוזר המאמן. "בסופו של דבר אנחנו מנסים לעשות את העבודה שלנו. הלו"ז צפוף ולא נותן להסתכל אחורה. התמקדנו והתמסרנו למשימה", התייחס לזינוק במעמדו.

 

 

על הלבטים בלקיחת המשרה אחרי פיטורי אדלשטיין: "אני מאוד אוהב את ארז ומכבד אותו. ההחלטה היתה בלב כבד ובסיטואציה לא פשוטה. מכאן אני ממשיך ומסתכל קדימה. ההחלטה התקבלה וזה לא משנה דבר ביחס שלי לאדלשטיין".

 

השדרוג אצל הישראלים: "זו תהיה עונה עם הרבה תנודות. ברמה האישית וברמה הקבוצתית. יש שחקנים כל כך טובים, וברור שזה חשוב שיהיה כאן סגל עמוק. לכולם תהיה ההזדמנות לבלוט וימים שאחרים יצטרכו לכפות עליהם".

 


ליובין והדר, צוות מנצח? (עדי אבישי)

 

לקראת ברצלונה הוסיף: "זה דורש תעצומות אחרות. כל משחק דורש משהו אחר. נצטרך לשחק הרבה יותר טוב כדי לנצח את ברצלונה, להביא משהו אחר. העונה הזו תציב עוד הרבה אפשרויות להגיע לטופ 8".

 

מקצועית הצהובים מכוונים רחוק, אבל ליובין יודע שיהיה קשה להגדיר כעת מטרות: "אי אפשר לדעת כרגע. נעשה את המקסימום כדי להגיע כמה שיותר רחוק. כל קבוצה מגיעה עם סגל עמוק באירופה והגדילה תקציב. זה משהו שלא זכור לי גם כאוהד כדורסל".

עוד באותו נושא: ליאור ליובין, רמי הדר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי