Sport1 Banner

כבר לא אחרונה: חולון חגגה באשדוד, שתקועה בתחתית

חולון בדרך להיחלץ מהמקום האחרון
חולון בדרך להיחלץ מהמקום האחרון |

31 לקלייבורן ב-80:98 בחוץ. ראשל"צ קטעה את רצף ההפסדים מול הרצליה

(גודל טקסט)

הפועל חולון יכולה לנשום מעט לרווחה. הסגולים השיגו ניצחון גדול 80:89 בהיכל הקריה מול מכבי אשדוד/באר טוביה ונחלצו מהמקום האחרון. החבורה של צביקה שרף, שקטעה במחזור הקודם רצף של 6 הפסדים חזרה לסורה והסתבכה בתחתית.


מסתבכת בתחתית. אשדוד (אסף קליגר)

התוצאה הייתה צמודה לאורך רוב המשחק. אשדוד הובילה במחצית הראשונה אך חולון נשארה צמודה ולא נתנה לה לברוח. בחצי השני של המשחק, התהפכו היוצרות והסגולים ברחו לכדי יתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום.

את חולון הוליך כרגיל וויל קלייבורן שנתן משחק מצויין. הסמול פורוורד סיים עם 31 נקודות, 80% מהשדה ו-3 מ-5 לשלוש והיה האחראי העיקרי לבריחה ברבע הרביעי. באשדוד בלט איזייה סוואן עם 24 נקודות.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו חזק. אשדוד הובילה במהלך כל הרבע שאותה הוליך דיאנטה גארט עם 6 נקודות. איבן ראדונוביץ' יכול היה להעביר את היתרון לחולון סמוך לסיום הרבע אך החמיץ שתי זריקות מהקו, סל של גארט קבע 19:20 בסיום הרבע.

 

הרבע השני המשיך באותו הקצב, כשאשדוד מובילה וחולון רודפת אחריה. הסגולים נהנו מרבע מצויין של סקוטי ריינולדס ששלשה שלו שלוש דקות לסיומו, קבעו מהפך. וויל קלייבורן הספיק להגדיל את היתרון ל-4 אך יונתן שולרברנד צימק. 41:42 לחולון במחצית.

 

תחילת המחצית השניה החלה בשליטה של חולון שהספיקה לעלות ליתרון של 6 נקודות. שלשה מטורפת של סוואן לקראת סיום הרבע השלישי החזירה את אשדוד לעניינים. 64:67 לסגולים.

 

על הרבע האחרון הייתה רשומה רק קבוצה אחת- הפועל חולון. הסגולים פתחו מבערים עם שלשה של קלייבורן. זריקה מוצלחת ל-3 של הרוש העלתה את היתרון לדו ספרתי אותו אשדוד כבר לא צימקה. 80:98 לחולון.

 

בני הרצליה – מכבי ראשון לציון 95:82

ראשון לציון עצרו רצף של ארבעה הפסדים והעניקו לאריק שיבק, ניצחון ראשון מאז הגיע. הכתומים נצמדים חזק להפועל תל אביב ולהרצליינים וקרובים להבטחת המקום בפליאוף. החבורה של מיקי גורקה מצידה, רושמת הפסד בית שני ברציפות.

כבר בתחילת המשחק ראשון השתלטה על העניינים ולא נתנה להרצליה לרדוף אחריה. הרבע השני היה הטוב ביותר של הכתומים בו קלעו לא פחות מ-35 נקודות. במחצית השניה הרצליה התעסקה בצמצום נזקים אך לא עשתה יותר מכך. דרו קרופורד היה הקלע המוביל של

ראשל"צ עם 15 נקודות, בהרצליה בלט מארק ליונס עם 20.


עצרו את רצף ההפסדים והתקרבו לפליאוף. ראשון (אודליה מטרי)

עוד באותו נושא: ראשון לציון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי