Sport1 Banner

טבק: משחקים על כלום, לכן אנחנו לא ב-100%

מקל. רוצים מאוד להיות בריאים לקראת הפלייאוף
מקל. רוצים מאוד להיות בריאים לקראת הפלייאוף | צילום: עדי אבישי

מקל: "אנחנו לא ממצים את הפוטנציאל". יוגב אוחיון: "יבזורי נתן משחק אדיר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה 84:92 את קרית גת, עם תצוגת שיא של גל מקל שסיים עם שיא עונתי של 16 אסיסטים, אבל כל זה לא הרשים את המאמן ז'אן טבק: "במשחקים כאלה, כשאנחנו משחקים על כלום ובעיקר מתכוננים לפלייאוף, אנחנו לא מאה אחוז מבחינה מנטלית".

 

"לא פתחנו טוב את המשחק ואת הרבע השלישי. הפתיחה יותר מאכזבת כי ידענו מה אנחנו רוצים לעשות ולא הוצאנו לפועל וזה הדבר שהכי מאכזב אותי. אני לא יודע למה יש שוני כל כך גדול בין הרבעים שלנו, אך ברור שזה עניין של אנרגיות".

 

 

"בעיית הפצועים? אלה לא פציעות קשות ואנחנו מצפים מכל השחקנים הפצועים לחזור מהר. כרגע אנחנו יכולים לתת מנוחה, אבל אני מקווה שכשנצטרך אותם הם יוכלו לקחת חלק במשחקים החשובים. אני רוצה את כולם לא רק בריאים פיזית, אלא גם מבחינה מנטלית מוכנים להילחם בפלייאוף".

 

טבק. "יש לנו בעיה של אנרגיות" (עדי אבישי)

 

"הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא שנהיה בריאים", הוסיף גל מקל. "אנחנו עדיין לא ממצים את הפוטנציאל שלנו, אבל אנחנו עובדים קשה כדי לחזור. רוצים מאוד להיות בריאים לקראת הפלייאוף". יוגב אוחיון: "עשינו עבודה טובה מבחינת אנרגיה ומשחק קבוצתי. דגן נתן משחק אדיר ויחד עם כולם הבאנו את האנרגיות. יש סגל רחב שמחפה על חסרונם של שחקנים אחרים".

 

"איבדנו ריכוז בשתי דקות ואיבדנו את המשחק", אמר נתי כהן. "ניסינו, חזרנו, היו לנו מטרות תוך כדי המשחק, אבל היה חסר משהו שייתן את הדחיפה האחרונה. אנחנו חייבים לנצח כדי להישאר בליגה, אחרת לא נישאר. בסגל הזה נצטרך לעשות את המקסימום, שחקנים יצטרכו לעשות קפיצת מדרגה, כדי שנעמוד במטרה שלנו".

עוד באותו נושא: גל מקל, זאן טבק, יוגב אוחיון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי