Sport1 Banner

טבק: "רובינסון הוא שחקן שיכול לשנות משחק שלם"

רובינסון. מכיר אותו נהדר
רובינסון. מכיר אותו נהדר | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי ת"א לקראת הדרבי: "ייתכן שסמית' ורנדל לא ישחקו בפלייאוף"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב למפגש השלישי ביניהן העונה, כאשר ייתכן עדיין ששתיהן ייפגשו שוב גם בסדרת רבע גמר הפלייאוף כמו לפני שלוש שנים. הצהובים ינסו להשיג ניצחון שימנע מפגש נוסף, אך כדי לתקן את הרושם מהמשחק הקודם, אז הובסו 84:68 ביד אליהו.

 

"בדרבי נבוא לנצח מהרגע הראשון כי אנחנו מבינים כמה זה חשוב לאוהדים שלנו" אמר ז'אן טבק לקראת המשחק. "לפעמים קשה לנו להביא אנרגיות ואגרסיביות לפתיחת המשחק, אבל זה לא יקרה הפעם".

 

 

"האם יוגב אוחיון יפתח? אני לא מתכוון לדבר על החמישייה הפותחת שלי, כדי לא לעשות את זה קל יותר למאמן היריבה. אני לא הולך עם תחושות, אלא עם עובדות. מי שהיה טוב השבוע באימונים, ישחק".

 

טבק. "רק מי שהיה טוב באימונים ישחק" (אודי ציטיאט)

 

על נייט רובינסון: "אני מכיר אותו נהדר כי הייתי עם הניקס במחנה הקיץ. הוא שחקן נפלא עם איכויות שיכולות לשנות משחק שלם. עם זאת, אני לא מאמין בלהתרכז בשחקן אחד. יש להפועל ת"א מספיק כשרון התקפי, איתו או בלעדיו, להתמודד עם כל קבוצה בליגה".

 

לגבי הפציעות של דווין סמית' ובראיין רנדל: "אנחנו חייבים להיות מוכנים מנטלית לאפשרות שזה יהיה הסגל שישחק בסדרת רבע הגמר, ללא סמית' ורנדל. אני מקווה שהם יהיו אתנו בפלייאוף, אבל יכול להיות שהם בכלל לא יהיו בכושר משחק אחרי שלא שיחקו שבועיים-שלושה".

 

"דווין היה במסלול החלמה, אבל נפצע שוב מול נהריה. כרגע הוא מתקדם בקצב שלו והוא יהיה בסדר. האם זה יקרה כבר במשחק הראשון בפלייאוף? לא יודע לענות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי