Sport1 Banner

וואט ורובינסון הורחקו: "זה נייט, לטוב ולרע"

רובינסון. הוא צריך להיות יותר חכם מזה
רובינסון. הוא צריך להיות יותר חכם מזה | צילום: אודי ציטיאט

שרון אברהמי: "לא מגיע לו שידברו עליו". עופר ברקוביץ': "רק אנחנו נפגענו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שוב בכותרות וגם הפעם ל מהסיבות הלא הנכונות. האדומים אומנם ניצחו 86:87 את נס ציונה והתקרבו להבטחת המקום בפלייאוף, אך התוצאה היא לא הסיפור, אלא מה שקרה במהלך המשחק.

 

כבר לפני המשחק החלו הבעיות, כאשר מאות מאוהדי הפועל ת"א נותרו מחוץ לאולם בנס ציונה בלא כרטיסים, אך האירועים הגיעו לשיא שלילי במהלך המחצית השנייה. נייט רובינסון הכשיל את מיצ'ל וואט, שחקנה הזר של נס ציונה החליט להגיב והשופטים החליטו להרחיק את שניהם. קודם לכן נפצע שחקן הפועל ת"א ג'ף אלן ונטש את הפרקט.

 

 

"אין לי מה להגיד לנייט, זה השחקן לטוב ולרע" , אמר מאמן הפועל ת"א, שרון אברהמי בסיום המשחק. "אני מעדיף לדבר על אחרים, היום לא מגיע לו שידברו עליו. רובינסון לא עזר לנו היום, בגלל זה הוא כמעט לא שיחק. אני לא מאשים את נס ציונה, קבוצות מגיעות כדי להפריע לו, הוא צריך להיות יותר חכם מזה".

 

אברהמי. "רובינסון לא עזר לנו היום" (אודי ציטיאט)

 

"במחצית השתוללתי כמו שלא השתוללתי בכל העונה. אמרתי לשחקני מה שאני חושב עליהם וביקשתי מהם שיתנו את הלב. אני רוצה לציין שני שחקנים: תמיר בלאט, ילד בן 18, עלה במאני טיים שיחק בביטחון ועזר לנו להשיג ניצחון. גם דימיטרי קונגר שחקן הרבה יותר טוב ממה שנותנים לו קרדיט. זה ניצחון שנותן לנו דחיפה הלאה".

 

עופר ברקוביץ, מאמן נס ציונה, לא היה שקט בסיום: "ההרחקה עלתה לנו במשחק. הערתי לשופטים לאורך כל המשחק על הפרובוקציות שלהם, אך בסוף אנחנו איבדנו את מיטצ'ל וואט והם שחקן שלא משפיע על המשחק. היה אפשר לפתור את הדברים אחרת, אם היו מתייחסים לזה יותר מוקדם".

 

"אין לי מה לעשות עם המקרה הזה, פספסנו ניצחון חשוב ונצטרך לכפות על זה בהמשך. אנחנו בתחתית, כל המשחקים קשים, אך גם היריבות לא הולכות ללקק דבש. נלך ונתכונן למשחק מול חולון בשבוע הבא".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי