Sport1 Banner

הפועל ת"א לדין עקב התפרעות אוהדיה בנהריה

אוהדים קראו גם נאצי. אוהדי הפועל תא בנהריה (למצולמים אין קשר לכתבה)
אוהדים קראו גם נאצי. אוהדי הפועל תא בנהריה (למצולמים אין קשר לכתבה) | צילום: ערן לוף

לפי דו"ח השיפוט, אוהדים צרו על צוות השיפוט וקראו "נשחט אתכם", "סרטן בראש"

(גודל טקסט)

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל החליט להעמיד לדין משמעתי את הפועל תל אביב בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק נגד עירוני נהריה. מהמסמך שהוציא היועצת לאחר שקראה את דו"ח השיפוט והמשקיף, עולה חשד להתנהגות חריגה ואלימה במיוחד מצד האוהדים האדומים.

 

היועצת ציטטה חלק ניכר מדו"ח השיפוט, בו נכתב כי מספר אוהדי הפועל תל אביב המתינו לצוות השיפוט בדרכו לחנייה ואיימו עליו תוך כדי השמעת הקריאות: "אסתרון, נשחט אותך יא בן ז**ה, אתה תמות הלילה, לא תגיע הביתה!". לפי הדו"ח, קריאות אלו לוו בתנועות שחיטה לכיוון הגרון ובתנועות ידיים מאיימות. מלבד קריאות אלו, השופטים טוענים כי נשמעו לעברם הקריאות: "נאצי" ו-"אמן שאתה והילדים שלך תחטפו סרטן בראש".

 

 

מהדו"ח עולה התרחשות מתוחה ומדאיגה. לפי מה שנכתב, כוחות האבטחה שהיו במקום הגיבו לקריאות ולאיומים והכניסו את השופטים בחזרה לאולם. לאחר שלא הצליחו להרגיע את האוהדים הם הזמינו סיוע של כוח משטרתי. בזמן ההמתנה לתגבורת הרגישו השופטים נצורים בתוך האולם כשבכל אותו הזמן האוהדים המשיכו לקלל ולנסות לפרוץ את גדר הביטחון. לאחר כעשרים דקות הגיע למקום כוח שיטור שהרגיע את הרוחות וליווה את השופטים עד שעזבו את העיר.

 

מלבד סעיף התפרעות האוהדים עליו מועמדת הפועל ת"א, היא גם תעמוד לדין על סעיף התנהגות בלתי ספורטיבית, בין היתר בשל העובדה שמספר אוהדיה עודדו ביציע ללא חולצות. בנוסף לכך, ציינה היועצת המשפטית את העובדה צוירו כתובות גרפיטי ונשברו כיסאות באולם בנהריה, כנראה על ידי אוהדי הפועל ת"א, אולם הדבר לא צויין בדו"חות השופט והמשקיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי