Sport1 Banner

הדר: "אפשר לעשות את זה, מאמין בשחקנים"

נופלים על הדברים הקטנים. הדר
נופלים על הדברים הקטנים. הדר | צילום: דני מרון

ראשל"צ קרובה לפיינל פור. שיבק: "לוקח דוגמה מגרשון, מסינה ואוברדוביץ'"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סומנה על ידי רבים כפייבוריטית לעשות צרות בפיינל פור להפועל ירושלים ולמכבי תל אביב, לאחר שניצחה אותן במהלך העונה מספר פעמים בצורה מרשימה. למרות זאת, הירוקים נמצאים על סף הדחה מהפלייאוף, אחרי הפסד שני למכבי ראשון לציון, הפעם 71:89 בבית מכבי.

 

למרות הבור הלא פשוט של קבוצתו, מאמן חיפה רמי הדר עדיין מאמין שהשחקנים שלו מסוגלים לחזור מהקבר: "אני כל כך מאמין בקבוצה שלי, אנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו נופלים על דברים קטנים תוך כדי המשחק. ההפרש הפעם היה גדול, אבל המשחק היה צמוד. בשני משחקי הפלייאוף לא הייתה לנו קליעה ל-3, אני מקווה שזה ישתנה במשחק השלישי. כאשר אנחנו קולעים באחוזים נמוכים קליעות פנויות, קשה לנו לנצח".

 

 

צריך לקלוע את הזריקות הפנויות. הדר (דני מרון)

 

"הדברים הקטנים לא עבדו עבורנו, ראשון קלעו באחוזים מצטיינים ומגיע להם קרדיט על כך, אך אנחנו היינו צריכים להקשות עליהם יותר", אמר עוז בלייזר, שדווקא היה מהמצטיינים בחיפה עם 14 נקודות ב-71% מהשדה ו-6 ריבאונדים. "אנחנו חייבים לעצור את משחק הריצה שלהם, אנחנו נותנים את הכל בהגנה מכיוון שזהו סימן ההיכר שלנו, צריכים להיות יותר מרוכזים ולבצע את שיטת המשחק שלנו. אני לא חושב על שום דבר אחר מלבד ניצחון במשחק השלישי ביום שישי".

 

שיבק: "לא יוצאים בהצהרות"

"בכדורסל יש הרבה דרכים לנצח. אני תמיד לוקח דוגמה מפיני גרשון, אטורה מסינה וז'ליקו אוברדוביץ', שהם שלושת  המאמנים הגדולים באירופה, מכיוון שלכל אחד מהם יש את פילוסופיית המשחק שלו", הודה מאמן ראשל"צ אריק שיבק, שנמצא במרחק של משחק אחד מהפיינל פור. "אנחנו לא יוצאים בהצהרות, נותנים המון כבוד לרמי הדר ולמכבי חיפה. לא נגיע למשחק השלישי עם חזה נפוח, למרות שניצחנו קבוצה טובה מאוד".

 

זה החלק המהנה של העונה. שיבק (דני מרון)

 

שיבק התייחס למשחק השלישי שיתקיים ביום שישי: "יש שוני בהכנה למשחק בשישי אחר הצהריים. שוני בשעות האימונים כי אי אפשר לקיים אימון בוקר. יש לי ניסיון במעמד הזה כמאמן נבחרת ישראל בעבר. צריך במנהלת לקחת בחשבון את האפשרות לשחק בימי שישי אחר הצהריים".

 

"משנת 2003 הייתי בהרבה פיינל פורים, חלקם ניצחתי וחלקם הפסדתי", סיפר שיבק. "זה החלק המהנה בעונה, כמובן שכיף יותר כאשר מנצחים. כאשר הגעתי לכאן היה חשש שלא נעלה לפלייאוף, אבל אחרי שהבטחנו את העלייה לפלייאוף בניצחון על אשדוד רצינו לטפס כמה שיותר במעלה הטבלה בכדי להשיג הגרלה טובה יותר ברבע הגמר. עכשיו המטרה שלנו היא להגיע לפיינל פור".

 

שיבק: "יש הבדל בין משחקים בערב למשחקים אחה"צ" (אודליה מטרי מכבי ראשל"צ)

 

עוד באותו נושא: אריק שיבק, עוז בלייזר, רמי הדר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי