Sport1 Banner

אריק שיבק: "קיבלנו סלים קלים וזה מכעיס"

הפסד ביתי מאכזב לשיבק ושחקניו
הפסד ביתי מאכזב לשיבק ושחקניו | צילום: אודלה מטרי, מכבי ראשון לציון

מאמן ראשל"צ מאוכזב מההפסד הביתי 81:71 לנהריה, שהבטיחה מקום 4

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון אירחה את הפועל נהריה במסגרת המחזור ה-32 בליגת העל. האורחים מהצפון ניצחו 71:81.תוצאות משחקי הערב בליגת העל

 

אריק שיבק, מאמן מכבי ראשון נשמע מאוכזב לאחר ההפסד הביתי ואמר: "זה היה המשחק הכי פחות טוב שלנו מאז שהגעתי לקבוצה. דברים לא עבדו עבורנו, היינו רכים בהגנה, לא שמרנו טוב, קיבלנו סלים קלים, וזה מכעיס".

  • פנקו אותנו בלייק בפייסבוק

 

לגבי העובדה שהספסל של נהריה קלע 30 נקודות מול 2 בלבד של ראשון לציון אמר המאמן: "צריך לתת לגיל אמיתי קרדיט גדול על המשחק שלו. נהריה נמצאת בצמרת בזכות, קבוצה ששומרת חזק. הדברים היו תלויים בנו מכיוון שאם היינו מנצחים שני משחקים היינו מסיימים במקום השישי".

גיל אמיתי, שחקנה של נהריה שקלע 11 נקודות אמר לאחר הניצחון: "אני רק שלושה שבועות כאן, כך שאני לא יכול להתייחס להפסדים הקודמים של נהריה למכבי ראשון לציון. הגעתי לקבוצה מאוד מאומנת ואגרסיבית, היום שיחקנו ללא קמרון קלארק וללא ניב ברקוביץ שחסר כבר תקופה ארוכה ועדיין הקבוצה רצה טוב. שחקנים מחפים אחד על השני, חשוב שהבטחנו היום את המקום הרביעי. בשבוע הבא אנחנו באים לנצח את אשדוד כמו בכל משחק".

בהתייחסות אישית למצבו אמר: "הדברים לא הסתדרו לי בהפועל ת"א, זה קורה. קיבלתי צ'אנס בנהריה. אף אחד לא כופה את עצמו על הקבוצה. גילברט בראון קלע 24 נקודות, אך לא זרק בכוח, כמו כן ריצ'ארד האוול סיים את המחצית הראשונה ללא נקודות, לכן במחצית השנייה דאגתי להכניס לו כדורים לאזור הצבע בכדי שירגיש את הכדור, יקלע ויכנס למשחק, מה שהקנה לנו מימד התקפי נוסף".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי