Sport1 Banner

אפי בירנבוים סיכם כמנהל המקצועי של הפועל ת"א

בדרך להפועל תא. בירנבוים
בדרך להפועל תא. בירנבוים | צילום: עדי אבישי

אברהמי ישאר לעונה נוספת. היו"ר רמי כהן: "ראינו בו מועמד טבעי להמשיך ולאמן"

(גודל טקסט)

עונת הכדורסל אמנם הגיעה לסיומה, עם אליפות מדהימה של מכבי ראשון לציון, אבל עונת המלפפונים רק מתחילה ובהפועל תל אביב מתגבשות החלטות ראשונות לקראת העתיד הקרוב. שרון אברהמי, מי שהחליף את עודד קטש בתחילת העונה והוביל את הפועל ת"א לפלייאוף, צפוי לקבל קרדיט ולהישאר על הקווים גם בעונה הבאה. אברהמי צפוי גם לקבל עזרה רצינית.

אפי בירנבוים, מאמן הפועל תל אביב לשעבר ואחד מאנשי המקצוע הוותיקים והמוערכים בישראל, אמור לשמש כמנהל המקצועי של האדומים, כך אישרו גורמים במועדון. בירנבוים התפטר במרס 2014 מבני הרצליה ומאז לא הדריך אף קבוצה. 

בירנבוים הועדף על פני של מאיר טפירו, שהודיע לאחרונה על פרישה ממשחק פעיל, כאשר בהנהלת האדומים חששו שחוסר הניסיון של טפירו עלול לפגוע במועדון. לעומתו, המאמן הוותיק נחשב לאחד מאנשי המקצוע הבולטים בארץ והוא בעל ניסיון רב בבניית קבוצה..

הפועל תל אביב פתחה את העונה האחרונה בצורה רעה מאוד, אבל ההחתמה המפתיעה של נייט רובינסון הביאה רוח חדשה, שסחפה את המועדון למקום השמיני ולפלייאוף. האדומים היו קרובים להפתיע את הפועל ירושלים ברבע הגמר, אך הודחו לבסוף אחרי 3:2 בסדרה.

מקבל קרדיט מחודש. אברהמי (עדי אבישי)

הפועל ת"א פרסמה הודעה שבה נאמר כי המאמן שרון אברהמי ידריך את הקבוצה גם בעונה הבאה. היו"ר רמי כהן אמר: "לא היה לנו ספק ששרון יהפוך למאמן ליגת על מצליח, ולאחר שהראה התקדמות לאורך העונה החולפת ראינו בו מועמד טבעי להמשיך ולאמן את הקבוצה. אנו משוכנעים כי שרון יצעיד את הפועל למקומות אליהם היא מכוונת".

 

"המטרה שלנו היא להמשיך את סיום העונה בה הצגנו קבוצה אגרסיבית, לוחמת ומחוברת לקהל", אמר אברהמי לאחר מינויו.

 

בנוסף, המועדון הודיע על צירוף הפורוורד, תומר גינת (21, 2.02 מ') ששיחק בשנתיים האחרונות בקריית אתא. "כאחד שתמיד אהב את הפועל והתחבר אליה מגיל צעיר לא חשבתי לחתום במקום אחר", אמר גינת.

תומר גינת ורמי כהן (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

עוד באותו נושא: אפי בירנבוים, שרון אברהמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי