Sport1 Banner

66:81 לירושלים על ראשל"צ, בחרה ביורוקאפ

|

ניצחון ליגה 6 ברציפות לאדומים, שסגרו במפעל המשני של יול"ב

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים רשמה ניצחון שישי ברציפות, אגב כולם מאז שהצטרף לקבוצה הסנטר איליי הולמן, על מכבי ראשל"צ. קבוצתו של שרון דרוקר מנגד ספגה הפסד 11 ב-15 משחקיה האחרונים והדרדרה מעמדה של מספר 3 לקבוצה שטרם הבטיחה את מקומה בפלייאוף.

 

האדומים קיבלו גם חדשות בנוגע להמשך הדרך לאחר שההנהלה סיכמה לשלוש השנים הקרובות ביורוקאפ, המפעל המשני של ארגון יול"ב. כתבתנו הדס גרינברג מוסרת שראשי הפועל ירושלים ניאותו להמשיך במפעל לאחר שהובהר כי הקבוצות שיסיימו בארבעת המקומות הראשונים יעלו בעונה שלאחר מכן ליורוליג. בכך נגוזו התכניות לעבור לליגת האלופות החדשה של פיב"א, לאחר שהפדרציה לא הצליחה לגייס קבוצות וספונסרים מספיק חזקים. 

 

 

הרבו לקלוע לירושלים: גפני 16 נקודות (7 מ-8 מהשדה), טימור 13 (3 מ-4 מהשלוש), סמית' 11 נק', 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 איבודים, הולמן ורולנד (7 אס') 10 נק' כל אחד, אליהו 9, הלפרין 8. לראשל"צ: מונרו 23 נק' ו-12 ריב', רייט 21 ו-8 ריב'.

 

אחרי רבע ראשון צמוד (18:19 לירושלים) באו ליאור אליהו ובר טימור וסידרו לאלופה כבר יתרון של 17 בתחילת הרבע השלישי. כאן האדומים נעצרו משום מה בעוד כריס רייט את דריל מונרו סידרו ריצה של 1:14 והחזירו את המארחת למשחק.

מותחן צמוד עד הבאזר? לא ממש. החבר'ה של דרוקר לא הצליחו לעשות סל שדה במשך חמש דקות. בעוד גפני כיכב מהעבר השני וסחב את קבוצתו לעוד ניצחון קל.

 

בן שימול חותר לסל. ראשל"צ היתה במשחק, לפרקים (עדי אבישי)

 

פרנקו: תמיד קשה לנצח פה 

"ראשון זו קבוצה כשרונית מאוד", החמיא ליריבה המצטיין במשחק טוני גפני. "זה לא היה משחק יפה, אבל עשינו מה שצריך כדי לנצח. נמשיך לעבוד כדי להגיע ליכולת הטובה ביותר שלנו".

גפני. "זה לא היה משחק יפה" (עדי אבישי)

"התפתח קשה כמו שצפיתי, תמיד קשה פה", אמר בסיום מאמן האלופה דני פרנקו. "כשברחנו קצת איבדנו ריכוז, אסור לנו ליפול למקומות האלה. אני שמח שעם הרבה בגרות, למרות החזרה של ראשון לציון, הצלחנו לנצח. עשינו עבודה טובה על הגארדים שלהם וזה השאיר אותם על 66 נקודות. אני לוקח את זה בכל משחק".

פרנקו. מוכן לספוג 66 נקודות בכל משחק (עדי אבישי)

"היה מומנטום חיובי לרגעים קצרים, לא היינו שם מספיק חזק כדי לדחוף ולהמשיך בזה", סיכם גארד המארחת אבי בן שימול. "אנחנו לא מסתכלים עכשיו על מיקום כזה או אחר, רק רוצים לצאת מהמשברון שנקלענו אליו".

 


רייט וגפני, קרב אוויר-אוויר (עדי אבישי) 

 

מהלך המשחק 
ירושלים קבעה 0:4 לפני ששון דוסון סיפק חסימה אדירה וכריס רייט רשם נקודות ראשונות עבור המארחת. דריל מונרו היה ספק הנקודות העיקרי של הלבנים-כתומים, שנצמדו בדרך ל-19:18 בסיום הרבע הראשון. האלופה הידקה את ההגנה ברבע השני ועם 13:23 הגיעה להפסקה בפער דו-ספרתי – 31:42. ירושלים המשיכה בבריחה ואליהו קבע יתרון שיא, 33:50, לפני שנעצרה לפתע ושתי נקודות מהקו של מונרו השלימו ריצה של 1:14 ולפתע יש לנו משחק, רק 47:51 לירושלים. האורחת סגרה את הרבע השלישי עם סל ופתחה חזק את הרביעי כדי להשלים מהלך של 0:9 ולברוח שוב, 55:66. ראשל"צ קלעה סל שדה ראשון, גם הוא מריבאונד, חמש דקות מפתיחת הרבע שרק צמצם ל-70:58. מכאן ועד הסיום התמונה לא השתנתה. ירושלים בורחת קצת, המארחת סוגרת טיפה ובסיום 66:81 לירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי