Sport1 Banner

17 שלשות לדרושאפקה ב-86:90 על מכבי ת"א

תמונות כאלה לא רוצים לראות העונה בהיכל
תמונות כאלה לא רוצים לראות העונה בהיכל |

הצהובים לא שכנעו גם מול הטורקים. וויימס נפגע בשריר התאומים וייבדק

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה הפסד שני בארבעה ימים כשנוצחה 90:86 על ידי דרושפאקה במשחק ההכנה האחרון שלה לעונת 2016/17. נכון שההפסד ביום שבת בגביע ווינר להפועל ירושלים היה יותר משמעותי ויותר קשה (77:62) מהמשחק מול הקבוצה של דייויד בלאט, ונכון ששלושה שחקנים מובילים לא היו במשחק (אנדרו גאודלוק הפצוע לא התלבש, סוני וויימס נפצע ברבע הראשון ומאיק צירבס הסתבך בבעיית עבירות – ועדיין לספוג 17 שלשות במשחק?

 

אמנם הטורקים סיימו את משחקי ההכנה ב-0:11 ועדיין דרושפקאה היא לא קבוצת טופ יורוליג, אסור לספוג 17 שלשות ולאבד 19 כדורים ומי שעושה את זה מסיים בהפסד. השאלה איך יקבלו בהנהלת מכבי את צמד ההפסדים הזה וכמה שקט יעניקו לארז אדלשטיין להמשך הדרך.

 

 

 

הצהובים ניצלו את האדרנלין מטקס ההצדעה המרגש לאנתוני פארקר ועלו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון. אלא שמאז ועד הסיום ההגנה של מכבי כשלה שוב ושוב מול הסמול בול של דרושפאקה, ובהתקפה ניכר הבלאגן וחסרונם של השחקנים המובילים ווימס וגאודלוק.

 

פארקר. אגדה במכבי עוד בחייו (עדי אבישי)

 

מעבר לאירוע הסנטימנטלי והמיוחד של אירוח שתי דמויות מהחשובות שהיו למועדון בשנים האחרונות, הצהובים גם זקוקים למשחק ההכנה הזה כדי להמשיך ולהתקדם. כבר בשבוע הבא שחקניו של אדלשטיין יפתחו רשמית את העונה עם משחקים בנהריה (ראשון) בליגה, ובמילאנו (חמישי) ביורוליג.

 

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי פתחה בהתלהבות וסמית' בשלשה קבע 2:7. הצהובים של אדלשטיין המשיכו בהגנה חזקה וגרמו לאיבודי כדור אצל הקבוצה של בלאט ואנחנו כבר ב-6:19 (ריצת 1:12). מקל נכנס לקראת סוף הרבע, הצהובים איבדו ריכוז והטורקים ירדו בפיגור 24:12. במהלך הרבע נפצע סוני ווימס בשריר התאומים ויצא לטיפול. מחר (רביעי) תתברר חומרת הפציעה.



פארקר עם פדרמן. המנהל המקצועי הבא? (עדי אבישי)

 

רבע 2

הטורקים שמרו על עצמם במשחק בזכות מקבץ שלשות (שבע ברבע, תשע במחצית בלמעלה מ-50%) וצמצמו ל-37:33. לנדסברג ודווין סמית' החזירו ל-33:42, אבל מויירמן המשיך במפגן המרשים מחוץ לקשת ודרושפאקה ירדה להפסקה בפיגור מינימלי.

 

אדלשטיין. קיבל קמטים חדשים (עדי אבישי)

 

רבע 3

אחרי שלא שמרו ברבע השני, שכחו הצהובים לקלוע ברבע השלישי ועשו שתי נקודות בלבד בחמש דקות. הטורקים ניצלו את זה כדי לברוח ל-48:55. מכבי ניסתה לחזור אבל ווילבקין דאג לשמור על יתרון מבטיח לאורחים 61:68.

 

שמעון מזרחי. תהיה לו סבלנות? (עדי אבישי)

רבע 4

ג'ו אלכסנדר הגיע מקצה הספסל ועם שש נקודות רצופות הוריד את היתרון של הטורקים לנקודה בלבד, 76:75. אבל הצהובים לא הצליחו לעצור את שטף השלשות והשחקנים של בלאט עלו ליתרון דו ספרתי משלהם, 79:89. דרושפאקה איבדה את הראש בדקה האחרונה ודווין סמית' החזיר את מכבי ל-89:86. אלא שסילי עשה צעדים וכך במקום להשוות הצהובים ירדו עם הראשים למטה, 90:86 בסיום.

ראד לא מאמין. גם אנחנו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי