Sport1 Banner

"חבל שהחלטת שופטים תקבע מי תרד ליגה"

אמסלם. אין סיכוי לשנות תוצאה
אמסלם. אין סיכוי לשנות תוצאה |

יו"ר אילת, מוטי אמסלם, על ההפסד לקרית גת: "מפליא כיצד ב-2016 אין מוניטור"

(גודל טקסט)

בהפועל אילת לא נרגעו מההפסד (77:76) למכבי קרית גת ובקבוצה נשמעה ביקורת רבה כלפי המנהלת, משום שמוניטור השופטים לא פעל ולא היה ניתן לבדוק אם החסימה של מרקו קילינגסוורת' היתה חוקית. לאחר התייעצות בחרו השופטים ללכת עם ההחלטה המקורית ובאילת בחרו לא לערער על תוצאת המשחק.

 

"אני רק יכול להצר שכך מסתיים משחק כדורסל בהכרעה של השופטים" אמר היו"ר מוטי אמסלם, בפוסט שפרסם בפייסבוק. "לכל אלה שמבקשים שנערער צר לי לאכזב מניסיוני אין כל סיכוי לשנות תוצאה של משחק גם אם השופטים טעו ואכן הם טעו. מפליא מאוד כיצד ב2016 אין מוניטור באולם וזאת לאחר החלטה של מנהלת הליגה שמחייבת זאת".

 

 

"ליבי ליבי, למרות הכאב על ההפסד, עם קבוצות התחתית שבהחלטה שגויה של השופטים יחרץ דינה של קבוצה להיפרד מהליגה. מקווה שמי שצריך להפיק לקחים אכן יעשה זאת. להזכירכם גם במשחק בחולון היה מקרה דומה שם השופט סרב ללכת למוניטור כאן לא היה בכלל מוניטור… יחי הקדמה!!!"

 

קילינגסוורת'. שחקן המריבה (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

 

בצד השני, התפנו הבוקר (רביעי) בקריית גת לביקור בקבוצת יבנה במסגרת פרויקט "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה. שחקן הקבוצה ליעד משען, בן המושב בני דרום הסמוך, עדיין לומד בבית הספר התיכון במקום והיה מכוכבי הביקור.

  

נמרוד טישמן נשאל על סל הניצחון אותו קלע במשחק: "זה לא היה מהלך מתוכנן, פול (דילייני) כיווץ את ההגנה, אני חיכיתי בפינה וקיבלתי את הכדור. אפשר להגיד שזה אינסטינקט ואני שמח שככה יצא. זו הרגשה מדהימה כי עשינו ריצה גדולה בסיום, 0:11, ולא נשברנו גם בפיגור 10 עם שלוש דקות לסיום. היינו במצבים קשים העונה, אבל הראינו הרבה אופי ואני שמח מאוד על הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי