Sport1 Banner

"העיניים עוד לא יבשו, הכאב לא נרפא"

אורי שלף
אורי שלף | צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

שנה למותו של מנהל הפועל ת"א. קטש ונאור ואחיו גור מתגעגעים

(גודל טקסט)

עולם הספורט המקומי הוכה בהלם ב-29 במרס 2015. מנהל הפועל תל אביב בכדורסל אורי שלף התמוטט ונפח את נשמתו בגיל 43 בלבד. אסון נפל על משפחתו של שלף, אחיו של קפטן מכבי לשעבר גור, וגבה מחיר יקר מהפועל ת"א, שנפגעה מקצועית אחרי האירוע הקשה. לקראת עליית חבריו לקברו, כך נראתה השנה בעיניהם.

"הכאב שלנו לא נרפא. עברה עלינו שנה מאוד קשה, לאשתו ולילדים וכמובן גם לנו", מספר גור שלף. "שאף אמא לא תעמוד במקום אמא שלי, שאיבדה בן כזה. קשה זה לא מילה, הכל קשה. ההרגשה היא שזה רק היה אתמול, העיניים שלנו עוד לא יבשו. נראה שגם בהפועל תל אביב מרגישים את חסרונו. המזל שהוא השאיר לנו הרבה חברים טובים, והמשפחה שלנו מלוכדת, ורק כך אנחנו יכולים להמשיך הלאה".


רגע שנגע לכולם (עדי אבישי)

"אני רוצה להאמין שאורי מסתכל עלינו מלמעלה, שומר עלינו ונהנה ממה שהוא רואה", אומר רביב לימונד. "מותו הייתה בומבה שקשה לעכל, הוא היה חבר ואהוב על כולנו וקשה לאבד חבר. הרוח שלו תמיד תהיה שורה מעל המועדון, הוא המייצג של הקבוצה. השם שלו תמיד יהיה חקוק על הקמת הקבוצה וכך נזכור אותו. את הניצחון האחרון שלנו בדרבי על מכבי תל אביב הקדשתי לזכרו כמעין סגירת מעגל".

"הזמן עושה משהו ולא נראה לי שמתאוששים מדבר כזה", מנתח מתן נאור. "הזמן עושה משהו, אבל זה לא נרפא ועכשיו האזכרה מציפה את זה. הגופיה שלו תלויה למעלה באולם שלנו, ככה שאנחנו זוכרים אותו בכל אימון ובכל משחק בית, והרבה אירועים שקורים סביב הקבוצה לא נותנים לשכוח אותו". 


נאור וקטש, הכאב עדיין טרי (עדי אבישי)

"זה עדיין עצוב ולא נתפש", מוסיף נאור. "אחרי דבר כזה אתה חושב כמה החיים קצרים ושום דבר לא צפוי. שנה אחרי מותו אפשר רק להעריך יותר את מה שהוא עשה בהפועל, כשכמובן שהערכנו את פועלו עוד לפני, אבל הרבה דברים מדגישים כמה הוא היה חשוב".

עודד קטש היה מאמן הפועל ת"א כששלף מצא את מותו: "הוא היה איש מיוחד שחשב באופן מקורי והתנהג באופן מקורי. אין שבוע שאורי ז"ל לא מופיע במחשבה שלי לפחות שלוש פעמים. לא התאוששנו מהמוות הזה כי אי אפשר להתאושש, אבל חובתנו לתמוך במשפחת שלף, שהיא משפחה יקרה ומתמודדת עם אובדן גדול ביותר. יהי זכרו ברוך".


גם המועדון עדיין לא התאושש (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי