Sport1 Banner

הפועל י-ם יוצאת לאיטליה בלי פישר ואליהו

אליהו. קיבל פטור
אליהו. קיבל פטור | צילום: עדי אבישי

האלופה החליטה לתת מנוחה לגבוהי הנבחרת. פרנקו: "יוצאים כדי להתגבש"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תצא לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) לטורניר "Citta di Caorle" באיטליה, שם תתמודד מחרתיים מול אולימפיה לובליאנה. זהות היריבה במשחק השני בשבת תיקבע רק לאחר משחקי יום שישי. עוד משתתפות בטורניר: טרביזו באסקט, רייר ונציה, אלבה ברלין וז'לגיריס קובנה.

 

בר טימור, שחזר במהלך החג מאליפות אירופה עם נבחרת ישראל, ייקח חלק במחנה, בעוד דיאור פישר וליאור אליהו יצטרפו לאימוני הקבוצה רק לאחר חזרתה מאיטליה. השניים יקבלו מהקבוצה מנוחה נוספת בעקבות מספר הדקות הרב ששיחקו במדי הנבחרת.

 

 

"אנחנו יוצאים למחנה קצרצר באיטליה על מנת להתגבש, להכיר את עצמנו וללמוד את עצמנו טוב יותר", אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו, "אמנם העונה הצלחנו לשמור על חלק משמעותי מהסגל שהיה לנו גם בשנה שעברה, אבל עדיין החלפנו מספר שחקנים בעמדות מפתח".

 

על ההחלטה לתת לאליהו ופישר מנוחה: "למרות שאנחנו עדיין לא בסגל מלא, ראינו לנכון לתת לליאור ודיאור קצת אתנחתא להתרעננות ולקחת קצת אוויר אחרי המאמץ שהיה להם בנבחרת. עדיין חשוב לנו בסגל הנוכחי לתת לשחקנים הזדמנות לרוץ יחד ולהתנסות, ולחזור לארץ קצת יותר מגובשים ועם קצת יותר כיוון לאן אנחנו ממשיכים מכאן האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי