Sport1 Banner

"הציעו יותר מ-200 א' דולר על דוסון וסירבנו"

דוסון. עוגן מקצועי ושיווקי
דוסון. עוגן מקצועי ושיווקי | צילום: עדי אבישי

מנכ"ל מכבי ראשל"צ: "הספונסר החדש העניק לנו יכולת כלכלית אחרת"

(גודל טקסט)

אחת הקבוצות המסקרנות של הקיץ היא מכבי ראשון לציון. לאחר שעלתה על הציפיות בעונה שעברה והעפילו לסדרת חצי גמר הפלייאוף, בחרו בעיר היין ללכת בגדול. הם השאירו את שון דוסון, למרות הצעות מפתות ממכבי ת"א והפועל ירושלים, נרשמו לגביע החדש של פיב"א והעמידו סגל רחב במושגים ישראלים.

 

"כן, הגדלנו את התקציב", אמר היום (רביעי) בצ'ט עם אוהדים בקבוצת הפייסבוק "קהילת הכדורסל" מנכ"ל הקבוצה, גלעד זיו. "אנחנו מקבלים סיוע מהמנהלת ונותני חסות שלנו. הספונסר החדש העניק לנו יכולת כלכלית להתמודד עם אתגרים לא פשוטים, בחודש הקרוב נחשוף אותו במסיבת עיתונאים משותפת".

 

 

בנושא שון דוסון אמר: "באופן עקרוני המדיניות של הנהלת המועדון היא לא לוותר על שון. העונה הציעו לנו יותר מ-200 אלף דולר ודחינו את ההצעות. אנחנו רואים בו עוגן מקצועי ושיווקי ואין לנו כוונה למכור אותו, כל עוד נוכל להשאירו הוא יהיה בראשון לציון".

 

"בשלב זה הסגל סגור. יש לנו כרגע תשעה שחקנים שמבחינתנו שווים דקות, עד שנתחיל לשחק בשתי מסגרות יש עוד זמן רב וכל האופציות פתוחות. אני בטוח שהעובדה שאנחנו משחקים בשתי מסגרות תאפשר לשרון (דרוקר) להשתמש בכל הסגל". לגבי העובדה שכרגע חתומים רק שלושה זרים אמר: "כרגע אנחנו לא מחפשים זרים נוספים. נתחיל להתאמן, לשחק, נרגיש קצת את הקבוצה ואז בהתאם ליכולת הכלכלית שלנו הקבל החלטה בנושא החתמת זר נוסף".

 

אוהדי הקבוצה. "עושים מאמצים להגדיל את הכמות" (עודד קרני, מנהלת הליגה)

 

"השאיפות שלנו הם להגיע לפיינל פור ומשם… כמו כן, אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק באירופה ולהוציא את המקסימום מההשתתפות במפעל החדש. אני חושב שקבוצה שעושה פיינל פור או חצי גמר פלייאוף שלוש פעמים בחמש שנים האחרונות, מצליחה להחתים את שון לעוד שנתיים ומצטרפת לאירופה היא בהחלט לא בינונית".

 

"מקווה שתוך שלוש שנים נשחק באולם חדש, שיכיל 5000 מקומות, הבנייה צפויה להתחיל ב-2016 וייבנה בשיתוף עם הטוטו באזור ה'יס פלנט'. אולם בסדר הגודל הזה תואם בדיוק את הצרכים שלנו ואין טעם לבנות אולם גדול יותר. אנחנו עושים מאמצים גדולים להגדיל את כמות האוהדים שלנו, לצערי, עקב מחלוקות עם חלק מקהל האוהדים שלנו הלכנו אחורה, אני מקווה שעכשיו חזרנו לכיוון הנכון".

 

"אני מצפה לפריצה של גולן גוט ועידן זלמנסון. עם זאת, אני חושב שחוק הצעירים נכשל כישלון חרוץ בכל הקשור לקידומם, אך הוא מסייע בדברים אחרים כמו חלוקה יותר הוגנת של השחקנים בין הקבוצות".

 

דרוקר. "יצטרך להשתמש בכל הסגל" (עודד קרני, מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי