Sport1 Banner

"מול באמברג לא נוכל להסתמך על שחקן אחד"

גודס. יש עוד הרבה דברים לשפר
גודס. יש עוד הרבה דברים לשפר | צילום: עדי אבישי

גיא גודס לאחר הניצחון על חולון: "הערב ניצחנו בזכות ההגנה וסילבן"

(גודל טקסט)

לאחר שבוע קשה, שהגיע לשיאו עם הפסד להפועל ירושלים, מכבי ת"א כבר רושמת ניצחון שני ברציפות, הפעם על הפועל חולון 73:81, באולמה החדש, שהיה מלא לראשונה.

 

"אמרתי לשחקנים שאם נצליח להוריד את היריבות שלנו מתח ל-70 נקודות ננצח", אמר גיא גודס בסיום. "הערב ניצחנו בזכות ההגנה וסילבן. אני שמח על הניצחון, לא קל לשחק בחולון. הרבע השלישי שלנו היה מצוין, אבל יש לנו עוד הרבה דברים לשפר".

 

 

המאמן כבר מסתכל קדימה: "אנחנו צריכים לדעת למצוא את השילוב הנכון בין הקלעים לדווין סמית', היום זה לא כל כך הלך לנו. אנחנו לא נוכל להסתמך רק על שחקן אחד נגד באמברג, נצטרך לפחות 4-5 שחקנים שייתנו לנו תפוקה".

 

לנדסברג. "רוצה להציג משחקים גדולים גם ביורוליג" (עדי אבישי)

 

השחקן המצטיין סטיבן לנדסברג: "היה לי קיץ ארוך לעבוד ולחזק את הגוף. אני רוצה לקחת את היכולת שלי צעד אחד קדימה ולהביא את זה גם ליורוליג ולהציג שם משחקים גדולים. אני אעשה כל מה שצריך כדי שהקבוצה תנצח גם טראש טוק כי זה חלק מהמשחק אם אתה לא אוהב טראש טוק אז תעבור לטניס".

 

אלעד חסין, מאמן חולון, לא נשמע מאוכזב בסיום: "לא התפרקנו כי הרמנו את רמת האיטנסיביות שלנו. עשינו כמה טעויות במיוחד עם לנדסברג, אבל אני גאה בהם הם. כריס רייט חזר אלינו ואני שמח. שופטים צריכים לתת למשחק לרוץ. בהתחלה הם לא שרקו,  אחר כך שרקו על כל דבר. כמאמן אני רוצה לדעת לאיזה משחק אני מגיע". 

 

"לא מנחם אותי ששיחקתי טוב", אמר וויל קלייבורן בסיום, "עששינו קאמבק יפה, אבל חבל שלא סיימנו אותו כמו שצריך. יש פה חברה רעבים וצעירים שרוצים להשתפר כל הזמן ואנחנו קבוצה חדשה שנלמד אחד את השני ואני בטוח שיהיו לנו עוד רגעים יפים ביחד הקהל שלנו היה מדהים, היתה לי צמרמורת!"

עוד באותו נושא: אלעד חסין, גיא גודס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי