Sport1 Banner

הסתדרו עם הג'ט לג: 79:85 למכבי ת"א על מילאנו

חגיגה צהובה על הפרקט ביונייטד סנטר
חגיגה צהובה על הפרקט ביונייטד סנטר | צילום: באדיבות מכבי תל אביב

הצהובים נהנו בשיקגו מיכולת טובה של רנדל ואמבקווה עם 15 נק' כ"א

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה במסע משחקי ההכנה שלה לקראת עונת 2015/16 שכבר בפתח, והלילה (בין חמישי לשישי) רשמה ניצחון ראשון על אדמת ארה"ב במפגש הראשון מבין שניים מול ארמני מילאנו.

הצהובים עדיין ללא הפסד במשחקי ההכנה אחרי ה-79:85 מול האיטלקים, במשחק שנערך בשיקגו, ביונייטד סנטר לעיני כ-8,000 צופים. ביום ראשון יפגשו הקבוצות פעם נוספת אלא שהמפגש יהיה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק.

לפני שיצא לדרך המשחק, נערך טקס הוקרה לשחקני העבר של מכבי ת"א, אנתוני פארקר, טל ברודי, קני בארלו ודיון תומאס.

טקס ההוקרה על רקע הישראלים ביציעים (באדיבות מכבי ת"א)

גודס ושחקניו הגיעו למפגש בשיקאגו לאחר שזכו בתואר הראשון של העונה, גביע ווינר, ונראה היה שהמומנטום החיובי של משחקי ההכנה עשה את שלו – מכבי ת"א סיימה את הרבע הראשון בתוצאה 11:29.

האיטלקים נגסו בהפרש הגבוה של מכבי ת"א מהפתיחה, אבל לא הצליחו להשלים את המהפך עד הסיום. למחצית ירדו האיטלקים במינוס 10 נקודות (29:39) ובסיום הרבע השלישי הם כבר היו בשוויון מוחלט (63:63), אך מכבי ת"א שוב העבירה הילוך וברחה להפרש ממנו כבר מילאנו לא חזרה. בסיום 79:85 לצהובים במפגש הראשון בין שתי קבוצות יורוליג על אדמת ארה"ב. היה זה ניצחון שמיני למכבי ת"א הקיץ.
 

משחק מרשים נוסף של הצהובים הקיץ (באדיבות מכבי ת"א)

דראגן בנדר אמר בסיום לאתר הרשמי: "היה משחק קשוח. הרבעים הראשון והאחרון היו טובים, בשאר המשחק התקשנו עם הפיק-אנד רול שלהם. ידענו שג'נטילה הוא שחקן המפתח שלהם ועשינו הכל כדי לעצור אותו".

עוד הוסיף השחקן הצעיר: "היה מדהים לחוש את האווירה מסביב ואת הקהל של מכבי. אין לי ספק שהמשחק הבא נגד מילאנו יהיה באותה אינטנסיביות והם יבואו לפתוח חזק מההתחלה ולא להרפות לרגע".

מכבי ת"א חסרה הלילה את דווין סמית', דגן יבזורי ואיתי שגב הצעיר, אך מנגד קיבלה בחזרה את סילבן לנדסברג שקלע 12 נקודות. גם ויטור פבראני הגיע למספר דו ספרתי וסיים עם 11.

מי שנראה שעדיין מתקשה להתאקלם הוא טיילור רוצ'סטי שסיים עם 3 נקודות בלבד לצד 7 אסיסטים. ג'ורדן פרמאר סיים עם 7 נקודות לצד 8 אסיסטים ו-8 כדורים חוזרים.

קלעו למכבי תל אביב: בריאן רנדל וטרבור אמבקווה 15 נקודות כ"א, סילבן לנדסברג 12, ויטור פבראני 11, דראגן בנדר 10, גיא פניני 8, ג'ורדן פראמר 7, יוגב אוחיון 4 טיילור רוצ'סטי 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי