Sport1 Banner

פבראני עלול להיעדר הלילה מול מילאנו

הצהובים מתאספים מסביב לסמל הבולס
הצהובים מתאספים מסביב לסמל הבולס | צילום: באדיבות מכבי תל אביב

הסנטר סובל מכאבים בברכו. מכבי ת"א תחכה לפליטי מחנות ה-NBA החודש

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש הלילה את ארמאני מילאנו ביונייטד סנטר, למשחק הראשון מבין שניים ב"יורו קלאסיק". ויטור פבראני, שסובל מכאבים בברכו, נעדר מאימון הקבוצה אמש ונמצא בספק גדול למשחק. פרט אליו, לא יתלבש גם דגן יבזורי, שעדיין לא החלים מהפציעה בקרסול.

 

ללא קשר לפציעה של הסנטר הברזילאי, הצהובים ממשיכים לחפש זר גבוה נוסף, כאשר נכון לעכשיו מוכנים בקבוצה להמתין לסוף החודש, אז יפלטו שחקנים מסגלי קבוצות ה-NBA. אם עד לפני מספר שבועות עוד הייתה מחלוקת בצורך להתחזק בשחקן נוסף לקו הקדמי, כעת יש תמימות דעים שהקבוצה לא תוכל להסתמך על פבראני, טרבור אמבקווה, דרגאן בנדר ובריאן רנדל בלבד.

 

 

"הגענו לשיקגו אתמול בערב אחרי נסיעה ארוכה. החבר'ה מרגישים מצוין, יש אווירה טובה", סיפר גיא גודס, "אנחנו באולם האגדי של שיקגו, שחקנים אגדיים שיחקו פה, זו חוויה. אנחנו גם נהנים, גם משלבים כדורסל וזה דבר חשוב".

 

 

מכבי FOX תל אביב ערכה אימון ביונייטד סנטר, אולמה הביתי של שיקאגו בולס, שם ייערך המשחק הראשון מול מילאנו. גודס: "אנחנו באולם האגדי של שיקגו, שחקנים אגדיים שיחקו פה, זו חוויה. אנחנו גם נהנים, גם משלבים כדורסל וזה דבר חשוב".

Posted by Maccabi Tel Aviv Basketball on Wednesday, September 30, 2015

 

מילאנו, שתפגוש את הצהובים לראשונה מאז ההפסד בסדרת ההצלבה הבלתי נשכחת ב-2014, מגיעה אחרי הפסד כואב בגמר הסופרקאפ האיטלקי לסגנית האלופה רג'יו אמיליה. הקבוצה, אותה מאמן יסמין רפשה, מגיעה בסגל מלא אחרי שאוליבר לאפייט החלים מפציעה שגרמה לו להיעדר מהיורובאסקט האחרון.

 

טרבור אמבאקווה כבר נרגש לשחק לעיני משפחתו וחבריו ב-"יונייטד סנטר".קראו עוד: goo.gl/gKV24Z

Posted by Maccabi Tel Aviv Basketball on Wednesday, September 30, 2015

עוד באותו נושא: גיא גודס, ויטור פבראני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי