Sport1 Banner

ברגל ימין: 66:71 למכבי ת"א על שולה

ניצחון נוסף לצהובים בהכנה
ניצחון נוסף לצהובים בהכנה | צילום: מכבי תל אביב - האתר הרשמי

18 נק' לפרמאר, דאבל-דאבל לבנדר. גודס: "הפכנו יום לא טוב לניצחון"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) את שולה 66:71 במשחק הראשון שהיא מקיימת במחנה האימון בצרפת.

 

גיא גודס פתח עם פרמאר, רוצ'סטי, סמית', רנדל ופבראני בחמישייה. משהו בין שני ישראלים לחמישה אמריקאים, תלוי איך מסתכלים (או מי). ההתחלה הייתה דווקא של הצרפתים שהובילה 10:13 אחרי 10 דק' הגנתיות (מסתמן), ו-25:32 במחצית.

 

 

בחצי השני אמבאקווה החליף את פבראני בחמישייה, אך דווקא פניני ובנדר החזירו את הצהובים למשחק ואחרי 30 דקות הקבוצות היו בשוויון 46:46. בנדר המשיך את המומנטום והעלה את מכבי ליתרון 8 (46:54), שולה עוד צימקה לנקודה, אך רוצ'סטי ובנדר שמרו על היתרון מהקו בדרך לניצחון ראשון במחנה האימונים ושני העונה במשחקי ההכנה.

 

ג'ורדן פרמאר, שחזר לתל אביב הקיץ, הוביל את הקלעים של הצהובים עם 18 נק' (4/7 ל-3). בראיין רנדל, שאחרי סאגה שלמה נשאר בקבוצה, הוסיף 11. דרגאן בנדר, הפרוספקט הצעיר, תרם דאבל-דאבל של 10 נק' וריב'.

 

גודס מתרכז בחלק החיובי

 

"התחלנו את המשחק מאוד לא מרוכזים עם המון החטאות לייאפ ושלשות חופשיות", אמר בסיום גיא גודס. גם ברבע השני לא היינו חדים, בעיקר התקפית. למחצית השנייה עלינו הרבה יותר חדים, גם התקפית וגם הגנתית, והגענו ל 46 נק' בחצי השני. יש עוד הרבה עבודה על תיאומים הגנתיים וביצוע התקפי נכון. בסך הכל הפכנו יום לא טוב שלנו לניצחון שזה גם חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי