Sport1 Banner

"מוגזם לתת לטורקיה 4 קבוצות יורוליג"

ירושלים חוגגת אליפות היסטורית. יסתפקו ביורוקאפ
ירושלים חוגגת אליפות היסטורית. יסתפקו ביורוקאפ | צילום: עדי אבישי

מנכ"ל הפועל ירושלים: "ישראל המדינה היחידה שהאלופה שלה לא במפעל"

(גודל טקסט)

אחרי מספר ימים של ציפייה, התבשרה שלשום (שני) הפועל ירושלים שלא התקבלה ליורוליג. האדומים קיוו שהזכייה באליפות, הארנה החדשה והתנופה של הבעלים יעניקו לה כרטיס חופשי, אך בהנהלת המפעל העדיפו לחלק את המקומות הנותרים לדארושפאקה, קרשיאקה, באיירן מינכן, שטרסבורג ולוקומוטיב קובאן.

 

"לא נדהמתי מההחלטה, נדהמתי מדברים אחרים", סיפר המנכ"ל גיא הראל ל"תוכנית הספורט" של 103FM, "למשל שקבוצה כמו אלבא ברלין, שהייתה 40 דקות מהטופ 8 ביורוליג ותארח את הפיינל פור בעונה הבאה, נשארה בחוץ. במקום זה לקחו קבוצה שלפני שנתיים הייתה בליגה השנייה ואשתקד עפה כבר ברבע גמר הפלייאוף, ונתנו לה כרטיס חופשי ליורוליג".

 

 

"החלוקה היא טיפה מוגזמת", אומר הראל בעדינות, "לתת לטורקיה שני כרטיסים חופשיים למרות שיש להם כבר שני מקומות מובטחים, נראה לי קצת מוגזם. ישראל היא המדינה היחידה שיש לה נציגות ביורוליג, אבל האלופה שלה לא נמצאת במפעל".

 

"אם נשמענו מתבכיינים או 'מתקרבנים', זה רחוק מהאמת", הוא מבקש להבהיר, "אנחנו רוצים להיות אחראים לגורלנו. אם ביורוליג לא נתנו לנו כרטיס, זה לא כי באים לדפוק אותנו או כי הם אנטישמיים או שום דבר כזה. ברגע שלקחו את דארושפאקה, שלא עשתה כלום באירופה כבר עשר שנים, אבל השאירו את אלבא ברלין בחוץ, זה אומר שההישגים לא קובעים כלום".

עוד באותו נושא: 103FM, גיא הראל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי