Sport1 Banner

הניגרי צ'ינמלו אילונו (28) מועמד למכבי ת"א

מזרחי ודריקס. מהלך בהול?
מזרחי ודריקס. מהלך בהול? | צילום: עדי אבישי

מחזיקת גביע ווינר מעוניינת לעבות את הצבע לאור כושרו הירוד של פבריאני

(גודל טקסט)

שבוע וחצי לפני פתיחת היורוליג, מעבירה מכבי תל אביב הילוך בחיזוק הסגל בגבוה נוסף. לאור כושרו הירוד של ויטור פבראני, שזוכה למחמאות על המאמץ הרב שהוא משקיע אך לכל ברור שהוא לא יכול להיות כרגע הסנטר המוביל של הקבוצה, נחוש הצוות המקצועי להתחזק בגבוה שיצטרף בקו הקדמי אל הברזילאי, טרבור אמבקווה, בריאן רנדל ודרגאן בנדר.

 

בתוך הקבוצה קיימת מחלוקת בנוגע למועד ההתחזקות, כאשר גורמים מסוימים בהנהלה טוענים שזו תהיה טעות להחתים שחקן במהלך בהול, כפי שקרה בעבר בדקה ה-90 של הפגרה או אפילו בפתיחת העונה עם שחקנים כמו נואל פליקס ומלקולם תומאס. לטענתם, עדיף לחכות לפליטי ה-NBA, כאשר הקבוצות יודיעו על הסגלים הסופיים שלהם בשבוע האחרון של אוקטובר.

 

 

עם זאת, בצוות המקצועי מעדיפים שלא להמתין, גם מתוך ידיעה שלא צפויות מציאות גדולות במיוחד, ואפילו במחיר של החתמת שחקן על חוזה זמני, כמו אלכס מאריץ' אשתקד. כמו כן, יש מי שטוען שזו הייתה טעות לחשוב שהקו הקדמי הנוכחי היה יכול להספיק לקרבות היורוליג וחושב שהחיזוק היה צריך להגיע מזמן.



גודס. הצוות המקצועי מעדיף לא להמתין לפליטי ה-NBA (דני מרון)

 

"לא ברורה ההתעקשות הזו על פבראני", אומר מקורב להנהלה, "עם כל הכבוד להשקעה שלו והנכונות להתאמן קשה יותר מכולם, לא היה ספק ששחקן שהיה מושבת שנה וחצי לא יוכל לחזור בין לילה לשחקן שהיה. במקום להגיב מהר, כמו שעשו צסק"א ברגע שנפצע להם ג'ואל פרילנד, חיכו וחיכו ועכשיו נזכרים?".

 

אחד המועמדים להגיע הוא צ'ינמלו אילונו, ניגרי בן 28 בגובה 2.08 שמשחק בעמדות 4 ו-5. אילונו, שבילה את הקיץ בקפיטנס הפורטו-ריקנית, שיחק בעבר בסרגוסה, פאניוניוס, פו אורטז, טופאש בורסה וז'יאנגסו הסינית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי