Sport1 Banner

הוא עשה בר מצווה? חולון החתימה את רוזנברג

רוזנברג. מתאזרח שני בקבוצה
רוזנברג. מתאזרח שני בקבוצה | צילום: Gettyimages

הגארד האמריקאי היהודי יחליף את בן רייס. עמית גל ישמש כמנהל הקבוצה

(גודל טקסט)

הגארד האמריקני יהודי, קלארק רוזנברג (24, 1.93) יגיע מחר (רביעי) לישראל ויצטרף להפועל חולון ואמור להיות מחליפו של בן רייס שגמר את העונה.

 

רוזנברג, ששיחק בארבע השנים האחרונות במכללת שיקאגו סטייט, היה הקלע המוביל של הקבוצה בעונתו האחרונה והעמיד ממוצעים של 12.6 נק', 3.9 ריב' ו-2 אס'. עונתו הטובה ביותר היתה בשנת 2013/14 אז קלע 14 נק' ב-31 דק' בממוצע.

 

 

מכת הפציעות ממשיכה לפקוד את קבוצתו של אלעד חסין, כאשר בנוסף לרייס ולרכז הזר כריס רייט,  נפצע גם גוני יזרעאלי נזקק בסיום המשחק נגד הרצליה לתפרים בקרסולו. יזרעאלי ניסה להסיר בעזרת מספריים מיוחדות את החבישה בקרסולו, אך חתך יחד עם התחבושת את רגלו.

 

עמית גל. חוזר לליגת העל (עדי אבישי)

 

בנוסף אליו, אלון ספיר, הפורוורד החולוני שבר ברבע הראשון של המשחק נגד הרצליה שן. רופא שהיה ביציע, ירד אל הפרקט, נסע עם ספיר לקליניקה שלו, הרדים את המקום והחזיר את ספיר ברבע האחרון לאולם. ספיר היה זה שכפה ההארכה וגם קלע בהמשך עוד 3 נקודות מכריעות.

 

עמית גל, מנהלה המיתולוגית של גליל עליון ובהמשך גלבוע גליל ומי שהיה אמר לשמש כמנהלה של הפועל באר-שבע מהלאומית, הודיע לראשי הקבוצה כי בסופו של דבר הוא ישמש כמנהל הקבוצה חולון.

 

 

* עירוני נהריה, שתפתח ביום שישי את העונה כשתפגוש את מכבי חיפה ששבה מארה"ב, צרפה את הגארד אנתוני פישר (29, 1.91). פישר ישחק על תקן מתאזרח, לאחר ששיחק בשנים האחרונות כזר בליגה הלאומית וקיבל לאחרונה תעודת זהות ישראלית.

עוד באותו נושא: עמית גל, קלארק רוזנברג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי