Sport1 Banner

62:86 למכבי ת"א באילת בדרך ל-0:2

כדיר ורנדל נאבקים. הכינו את המטאטאים
כדיר ורנדל נאבקים. הכינו את המטאטאים | צילום: מנהלת הליגה

פצועים? חוק רוסי? הכל שטויות כשאין יריבה. פארגו שוב בלט עם 23 נק' והצהובים בדרך לגמר

(גודל טקסט)

מקבוצה כמו אילת, שמגיעה לחצי גמר הפלייאוף אפשר לצפות ליותר הקרבה, לחימה, ריכוז, אכפתיות, גם אם היריב עדיף והוא הפייבוריט. אבל שחקניו של אריק שיבק נראו הערב כשחבורה שברק באה להעביר את הזמן, מול הקהל שלה שגם הוא מצדו הסתפק בדפיקת נוכחות. וכך זה נגמר 62:86 למכבי תל אביב.

 

 במצב הזה, לא יכול היה גיא גודס לייחל למשחק יותר קל ולתוצאה יותר ברורה. גם פניני, לנדסברג ודווין סמית', הפצוע הטרי, צפו באנחת רווחה במשחק וחשבו כבר על הגמר מול ירושלים או מכבי ראשל"צ.

 

 

אשר לצופים, אלה המנומנמים ביציע של אילת ואלה שבטלוויזיה, חבל רק שיש משחק שלישי (ביום רביעי ביד אליהו). אפילו אוהדי מכבי היו שמחים לוותר עליו.

 

רבע ראשון 

 

אילת פתחה ביתרון 2:10 עם שלשות של פאלמר ונסים. גודס לקח פסק זמן, זרק את סופו וקיבל ריצה 2:11, 12:13 למכבי. פאלמר עם שלשה שנייה קבע 20:19, פארגו הגיב מיד , 19:23 תוצאת הרבע. 

 

רבע שני

 

אפיק נסים העלה ל-27:29 אבל הפעם פארגו וחבריו לא נזקקו אפילו לצעקות מגודס בפסק זמן כדי לברוח ל-2:14 ולסגור את המחצית ב-33:41. פארגו סיים עם המחצית עם 13 נקודות, מנגד ווייאט רק 4.

 

רבע שלישי

 

אילת לא הופיעה כלל לרבע השלישי, לא הגנתית ולא התקפתית וטיוס את אוחיון הצטרפו לפארגו והפכו את היתרון לתבוסה של ממש 49:70 בסיום הרבע.

 

רבע רביעי

 

הרדידות נמשכה במלוא עוזה וסופו עם ריבאונד התקפה וסל קבע את יתרון השיא 53:80. מכבי נרדמה ושמחון עשה עם סל 19 בלבד (81:62), שגם היה האחרון של המארחים במשחק, 86:62.

עוד באותו נושא: ג'רמי פארגו, קאליף ווייאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי