Sport1 Banner

ג'ייק כהן על סף סיכום בהפועל ירושלים

כהן. עוד אקס צהוב
כהן. עוד אקס צהוב | צילום: עדי אבישי

אמור לחתום ל-3 שנים ולעבור לקבוצה אחרת בליגה. זלמנסון בראשל"צ

(גודל טקסט)

לאחר שליאור אליהו, יותם הלפרין ודאור פישר, שיחקו במכבי ת"א, שחקן נוסף שלבש צהוב בדרך לצבע האדום. ג'ייק כהן, הסנטר (2.08) בעל האזרחות הישראלית ומי שנמנה בשנה שעברה על סגל נבחרת ישראל, בדרך לאלופה, בשורותיה הוא אמור לחתום על חוזה לשלוש עונות.

 

לא בטוח שכהן אם יחתום בבירה אכן ישחק בשורות האלופה, שכן הקבוצה משופעת בשחקנים ישראלים (הלפרין, אליהו, טימור, מנקו, פישר ומאיור).  בקבוצה מהבירה ממשיכים במאמצים להחתים את גל מקל (עוד שחקן עם עבר במכבי ת"א, י.ו) וזו הסיבה שבקבוצה שוקלים להשאיל את כהן, לאחר שיחתום  לאחת מקבוצות הליגה.

 

 

כהן שהיה חתום במכבי ת"א לארבע עונות, קיבל לאחרונה הודעה כי הוא משוחרר. לפני שנתיים הושאל למשך חצי עונה למכבי ראשל"צ. העונה  שיחק במדי מכבי ת"א ב-32 משחקים שיחק בממוצע 17.7 דקות כשהוא קולע 7.4 נק' והוריד 4.3 ריב'.

 

זלמנסון. חוזר לראשון לציון (מנהלת הליגה)

 

ירושלים קיבלה באכזבה את הודעתו של הפורוורד שלה מהעונה שעברה, דיון תומפסון כי העדיף לחתום בבאיירן מינכן (תשחק ביורוליג). תופמסון, ששיחק בשורות הקבוצה הגרמנית בעונת 2013/14 אמר לאחר ההחתמה. "אני נרגש לחזור למינכן, ליורוליג ולליגה הגרמנית שהופכת לחזקה יותר ויותר. זכיתי לפני שנתיים באליפות עם באיירן, בשנה שעברה עם ירושלים ועכשיו התואר חייב לחזור לבאיירן".

 

עוד שחקן שעוזב את מכבי תל אביב הוא עידן זלמנסון שמצטרף למכבי ראשל"צ, שתשחק במפעל  החדש של פיב"א, שיתחרה ביורוקראפ, לא מסתפקת בהחתמה  עידן זלמנסון (חתם לשלוש שנים) והיא מחזרת במרץ אחר אבי בן שימול (30), רכזה בעונה שעברה של מכבי אשדוד. בן שימול (1.91) שהתאושש מפציעה קשה בברכו, מעיין בהצעה שקיבל מעירוני נהריה, המחפשת מחליף לאייל שולמן שהצטרף להפועל חולון. ראשון, בשורותיה חתומים, שון דאוסן, ניצן חנוכי וטוני יאנגר, בוחנת גם  את האפשרות לצרף את גולן גוט, שחקנה בעונה שעברה של הפועל ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי