Sport1 Banner

"הפועל חולון לא פנתה ודרשה דמי השבחה"

הרוש. נתון שקרי
הרוש. נתון שקרי | צילום: עדי אבישי

בקבוצה מפנים אצבע מאשימה לעבר שלומי הרוש: "הוא העלה את הסוגייה"

(גודל טקסט)

הפועל חולון התייחסה לראשונה לפרשת "דמי ההשבחה" של שלומי הרוש, שחקן הקבוצה בארבע השנים האחרונות. הרוש סיכם לשנתיים בהפועל אילת, שמצידה לא מוכנה לשלם לחולון דמי השבחה על השחקן.

 

"איננו יודעים מאיפה הגיע הנתון השקרי על דרישת הקבוצה לדמי השבחה בגובה 150,000 דולר", אמרו בחולון. "המועדון עדיין לא פנה ולא דרש כל סכום כסף המהווה דמי השבחה בגין ארבע השנים בהם שיחק בהפועל חולון, מכיוון שהמועדון לא יכול  לעשות זאת כל עוד לא הוצג חוזהו של השחקן בבקרה".

 

 

 

חולון מפנה את האצבע לעברו של הרוש: "מי שהעלה את הנושא הוא השחקן עצמו כשהמועדון מצדו הודיע לשחקן שאם כל הצדדים (אילת, הרוש וחולון. י.ו) יגיעו להסכמה ניתן יהיה להתפשר על הסכום המגיע למועדון עפ"י חוק.  השחקן דרש שהקבוצה לא תבצע שום דמי השבחה בעבורו ועוד בטרם קיבל תשובה בחר להוציא את הדברים לתקשורת, דברים רצופים בחצאי אמיתות במקרה הטוב ולא בפעם הראשונה".

 

דורסמן. "חולון תדרוש את מה שמגיע לה" (עדי אבישי)

 

מיקי דורסמן המנהל המקצועי והבעלים של המועדון. "הפועל חולון תדרוש את מה שמגיע לה ואם יהיה צורך להתפשר אז נתפשר ".

 

בהפועל חולון מזכירים: "לשלומי הרוש הוגשה במהלך העונה הצעה לחוזה תלת שנתי ,הצעה המשדרגת את שכרו בצורה משמעותית, הצעה לה סרב השחקן. גם בסיומה של העונה היה הרוש לשחקן הראשון לו הוגשה הצעה לחוזה ארוך טווח הצעה ששוב לא נענתה".

 

"הפועל חולון כיבדה את השחקן ואת רצונו בהודעת הפרידה אותה הוציאה לתקשורת ,אך השחקן מצדו בחר לצאת לתקשורת ולהציג את הדברים בצורה לא ראויה ולא מכובדת , אנו בטוחים שאנחנו כמועדון עשינו רק טוב לקרירה של שלומי הרוש וחבל שכך הוא בוחר לנהוג , כל שנותר לנו זה לאחל לו בהצלחה בדרך בה בחר".

עוד באותו נושא: מיקי דורסמן, שלומי הרוש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי