Sport1 Banner

רוט חתם בבני הרצליה, נעימי בנס ציונה

רוט. חוזר לשרון
רוט. חוזר לשרון | צילום: מנהלת הליגה

רכז מכבי חיפה בעונה שעברה, ממשיך לנדוד ויצטרך לקבוצה של מיקי גורקה

(גודל טקסט)

מורן רוט חתם הערב (רביעי) לשנתיים בבני הרצליה. הרכז ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה היה מועמד לחזור לנס ציונה כמחליפו של מאיר טפירו, אך בסופו של דבר סיכם בקבוצה של מיקי גורקה.

 

רוט מצטרף לאבירם זליקוביץ' והם שני השחקנים היחידים שחתומים כרגע בשרון, לאחר שיובל נעמי חתם לעונה אחת בנס ציונה. כמו כן, הקבוצה מעוניינת להחתים את יניב גרין ששוחרר מהפועל ירושלים. כזכור, גרין התחיל את הקריירה בקבוצה כשעלה לבוגרים ביחד עם טל בורשטיין ואורי יצחקי.

 

 

"אני מאוד שמח להצטרף למשפחת בני הרצליה", אמר הרכז לאחר החתימה, "מועדון כדורסל מכובד ומקצועני עם אנשים מצוינים. אני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה להגיע להישגים, ולהצעיד אותה לצמרת הכדורסל הישראלי המקום בו היא צריכה להיות".

רוט (32, 1.82) גדל באשדוד ואת שנותיו הראשונות העביר בליגה הלאומית. עונת השיא שלו היתה בשנת 2008 אז זכה באליפות עם הפועל חולון. העונה הטובה סידרה לו חוזה בהפועל ירושלים, אך הוא עזב לאחר עונה אחת בלבד. ב-2012 הצטרף במפתיע למכבי ת"א, אך עזב בטריקת דלת.

 

ב-2013 עבר מכבי חיפה והוביל אותה לסדרת הגמר בליגת העל, שם הפסידו לצהובים על חודו של סל אחד. בקיץ שלאחר מכן סירב להתייצב לאימוני הנבחרת, הועמד לדין וקבוצות חששו להחתימו. בסופו של דבר סיכם בעירוני נס ציונה לחודש אחד אך סיים את העונה במכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי