Sport1 Banner

"לא פוסל פרישה מהליגה, מספיק זה מספיק!"

מזרחי. אילת ניצחו ביושר
מזרחי. אילת ניצחו ביושר | צילום: עדי אבישי

שמעון מזרחי בתוכנית הספורט של 103FM: "גם אותנו ניתן לנצח בסדרה"

(גודל טקסט)

אמש (רביעי) נפל דבר בכדורסל הישראלי, כשמכבי תל אביב הודחה בשלב חצי גמר הפלייאוף, לראשונה זה 22 שנה. הצהובים הפסידו להפועל אילת 79:76 ונוצחו 2:3 בסדרה כולה, לאחר שכבר הובילו 0:2.

 

"בוודאי כשהייתי עצוב בסיום המשחק" אמר היום יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי, "אבל אחרי 22 שנה גם זה יכול לקרות. אני רוצה לברך את אילת על ההישג שלהם, מגיע להם כל הכבוד. הם ניצחו ביושר. זה שאנחנו לא בגמר זה חוסר הצלחה, אך לא כישלון. אני חושב שאם היה לנו לפחות אחד מהשחקנים הפצועים מצבנו היה אחר. עם זאת, אני מאמין שאת הסדרה הפסדנו במשחק השלישי".

 

 

בכל אירופה משחקים סדרות ואם אנחנו מפסידים בסדרה של חמישה משחקים אז כנראה שזאת השיטה הרצויה. אם אתה רוצה להיות אלוף אמיתי, אתה חייב לנצח בסדרה. פרישה מהליגה במטרה לשנות את שיטת הפיינל פור? זה לא משהו שלא יכול לקרות, לפעמים enough is enough".

 

ספסל מכבי ת"א. "יש הרמוניה מלאה" (עדי אבישי)

 

"מי שמקבל החלטות הם המאמנים בצד המקצועי וההנהלה בצד הכספי. נעשו הרבה מאמצים להביא את פארגו, הרבה קבוצות אחרות רצו אותו, אך הוא בחר להגיע אלינו בעקבות לחץ המאמנים. היינס לא הצליח, למרות דיווח של הסקאוטים, אבל גם מקרים כאלה יכולים לקרות. אלכסנדר הוא החמצה שלנו, כי הוא היה יכול לתת לנו יותר. יש לו קליעה מצוינת משלוש, אך לצערי הוא לא התאקלם".

 

"ניקולה וויצ'יץ' הוא לא בצוות המאמנים, שכולל את גיא גודס, פיני גרשון ואלון שטיין. בצוות היתה הרמוניה מלאה ופיני העשיר מאד את גיא, בטח בשל העובדה שהוא אימן לראשונה במכבי ת"א. לדעתי הוא עשה עבודה טובה, זכה בגביע והגיע לרבע גמר היורוליג, הוא התחשל ויהיה טוב יותר בעונה הבאה. לגיא יש חוזה לשנתיים והוא יסיים אותו, אבל אנחנו עדיין לא יודעים לגבי גרשון, יש לו דברים נוספים שהוא עושה במקביל שיכולים למנוע ממנו להישאר".

 

"התחלנו את ההכנות לעונה הבאה. כבר החתמנו את דווין סמית' ואנחנו במגעים מתקדמים עם טיילור רוצ'סטי. לגבי גל מקל, אני קודם כל רוצה שהוא יגיע אלינו בלב שלם וינטוש את חלום ה-NBA אותו הוא כבר הגשים. לגבי המשך דרכם של סופו ופארגו יוחלט בשבוע הקרוב. אם אני הייתי המאמן, הייתי רוצה לראות את לינהארט גם בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי