Sport1 Banner

מכבי תל אביב שיחררה את ג'רמי פארגו ומרקיז היינס

פארגו. הקדנציה השנייה שלו בצהוב הסתיימה
פארגו. הקדנציה השנייה שלו בצהוב הסתיימה | צילום: עדי אבישי

הצהובים הגיבו לאיבוד האליפות והודיעו לשניים על סיום דרכם

(גודל טקסט)

הנהלת מכבי תל אביב התכנסה הערב (רביעי), שבוע לאחר ההדחה הכואבת מול הפועל אילת בחצי גמר הפלייאוף, והבשורה הגדולה שיצאה מהישיבה היא שיחרור שני הגארדים, ג'רמי פארגו ומרקיז היינס.

כפי שפרסמנו הבוקר, המאמן גיא גודס, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, זוכה לתמיכה של רוב הדירקטוריון וצפוי להישאר בתפקידו, אך השאלה המסקרנת היא מי יהיה עוזרו. פיני גרשון יעזוב בוודאות, ככל הנראה בחזרה לתקשורת, ובהנהלה קיימים חילוקי דעות לגבי מחליפו.

עבור ג'רמי פארגו הייתה זו קדנציה שנייה במכבי ת"א, וכמו היינס גם הוא יעזוב אחרי עונה אחת בצהוב. פארגו חתם במכבי ת"א לשנתיים, אך לצהובים הייתה האופציה להתיר את חוזהו בתום עונה אחת. כבר עם החתמתו של פארגו הייתה בהנהלה מחלוקת האם הוא יכול להוביל את המועדון במקומו של טייריס רייס. כידוע, טיילור רוצ'סטי – שהיה בעונה האחרונה הקלע המצטיין ביורוליג – כבר חתם במועדון מוקדם יותר השבוע.

הנהלת מכבי עם פיני גרשון. לא רק עוזר המאמן עוזב (עדי אבישי)

פארגו בעונה הסדירה שותף ב-31 משחקי ליגה ובהם קלע 12.2 נקודות למשחק, מסר 6.8 אסיסטים ורשם 29.3 דקות למשחק. בשלב הפלייאוף הוא שיחק 34.4 דקות וקלע 18.6 למשחק, קטף 3 כדורים חוזרים ומסר 5.9 אסיסטים. ביורוליג הוא שיחק 32 דקות למשחק, קלע 13.7 לנק' למשחק, מסר 5.4 אסיסטים וקטף 3.2 כדורים חוזרים.

בנוגע להיינס בן ה-27, הוא היה הרכש הראשון של מכבי ת"א בקיץ שעבר לאחר שהגיע מהליגה האיטלקית. הוא כיכב במילאנו ולאחר מכן בסיינה לפני שהגיע לישראל. כידוע, בעונה האחרונה הוא התקשה להשתלב ואכזב כשקיבל את ההזדמנות.

פארגו. מלכתחילה התלבטו האם הוא השחקן המתאים (עדי אבישי)

במכבי מתלבטים בימים אלה כמה כסף הם מוכנים להשקיע בהחזרת גל מקל. עלות שכרו של רכז ניז'ני נובגורוד בעונה שעברה נאמדת במעל מיליון דולרים ברוטו ולא כולם בהנהלה בטוחים שזה יהיה מהלך נכון לשים את כל הז'יטונים עליו, לאור העובדה שגם יוגב אוחיון סיכם לאחרונה על חוזה חדש. סופוקליס שחורצאניטיס שסיים חוזה יעזוב כאשר גם ג'ייק כהן קרוב יותר כרגע לעזיבה מאשר להישארות לאור העובדה שלא ייחשב לשחקן צעיר מתחת לגיל 25 החל מהעונה הבאה.

עוד באותו נושא: ג'רמי פארגו, מרקיז היינס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי