Sport1 Banner

"אומרים שי-ם כבר אלופה, אבל הכל עוד יכול לקרות"

שמחון. אילת יכולה לייצר עוד קאמבק ענק?
שמחון. אילת יכולה לייצר עוד קאמבק ענק? | צילום: עדי אבישי

שמחון בטוח שאילת עוד לא אמרה את המילה האחרונה: "נבוא מאוששים"

(גודל טקסט)

בזמן שהפועל ירושלים עושה הכל כדי להוריד את מפלס השאננות, באילת עדיין מנסים לעכל את המשחק הראשון שהוציא אותם מעשית מהתמונה. בצוות המקצועי ינסו לענות עד מחר על השאלות הקשות: איך יעלו למשחק ללא קווין פאלמר, ובעיקר איך ניתן להתגבר על פיגור של 15 נקודות.

 

 

עמית שמחון, מהמצטיינים בסדרת חצי הגמר נגד מכבי, לא ממהר להכתיר את ירושלים כאלופה. "אנשים כבר אומרים שהם אלופים, אבל אנחנו נבוא למשחק בירושלים מאוששים, ושם הכל יכול לקרות. כבר הוכחנו את זה".

 

מה השתבש במשחק הראשון?

"אנחנו החטאנו והם רצו למתפרצות, כפי שחששנו שזה עלול לקרות. קווין נפצע וזה שיבש לנו את המשחק. ידוע שירושלים אוהבת לרוץ. מחר נבוא לארנה וננסה להיות חזקים. ננסה להגיע ליתרון ברבע האחרון ומשם נראה איך זה יתפתח".

 

המטרה היא לעצור שחקן מסוים בירושלים?

"קשה לעצור שחקן אחד. יש להם רוטציה רחבה, ובגדול צריכים לקרות הרבה דברים כדי שננצח ונניף צלחת".

 

נדמה שאתם מסתפקים בעצם ההגעה לגמר.

"זו טעות. אנחנו בגמר כדי להילחם ולנסות להטות את הכף לטובתנו".

 

בינתיים, יו"ר הפועל אילת מוטי אמסלם קרא את הכתובת על הקיר ושלח מסר מרגש לאוהדי הקבוצה. "עשינו הכל על מנת להביא לכם רגעים של אושר, אך לצערי לא תמיד זה מצליח", אמר, "ביום חמישי ניסע לירושלים כדי לנסות לעשות את הבלתי יאומן וכאן נמדדים אוהדים אמיתיים. אנחנו נממן עבורכם את האוטובוס לירושלים. בבקשה אל תשאירו אותנו לבד שם, אנחנו צריכים אתכם. מגיע לשחקנים שלנו שנעודד ונתמוך בהם בכל מצב".

עוד באותו נושא: מוטי אמסלם, עמית שמחון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי