Sport1 Banner

מתרסקת: עוד הפסד לנס ציונה, 73:63 למכבי חיפה

מה יהיה? אדווין
מה יהיה? אדווין | צילום: אודי ציטיאט

גם וואט לא עוזר לברקוביץ' המידרדר. ניצחון 76:83 יוקרתי וחשוב לחולון על בני הרצליה

(גודל טקסט)

המפולת לא עוצרת: הפסד חמישי ברציפות ושביעי בשמונת המשחקים האחרונים לעירוני נס ציונה, הפעם 73:63 בבית למכבי חיפה החזקה. בעקבות ההפסד הכתומים (מאזן 17:7) המשיכו לשרוץ במקום האחרון בליגה יחד עם מכבי קרית גת, שיכולה להותיר אותם שם לבד אם תנצח ביום ראשון במשחק החוץ אצל אשדוד.

 

למרות משחק טוב של נעימי, נס ציונה בצרות (אודי ציטיאט)

 

לעומת זאת, הירוקים המשיכו להתבסס במקום השלישי עם מאזן 9:15, והם יצמקו את הפער מאחת משתי המוליכות, הפועל ירושלים או מכבי תל אביב, שישחקו ביניהן ביום שני. אחרי המשחק נגד הצהובים, האלופה תגיע למשחק חוץ קשה מאוד בכרמל ביום שני ה-28.3, משחק שאליו החניכים של רמי הדר יתחילו להתכונן כבר מעכשיו.

 

 

הירוקים פתחו את המשחק בסערה והוליכו מהרגע הראשון. וויל גרייבס הריץ אותם ל-13:25 ברבע הראשון, אולם רצף שלשות של סנדיאטה גיינס הורידו את הפער, ויובל נעימי, פוקוואן אדווין ומיצ'ל וואט הצליחו להפוך את התוצאה ולקבוע 30:34 לכתומים. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה של האורחים, שירדו להפסקה ביתרון 36:42.

 

המצטיין במשחק, גרייבס, לא מתרגש מאדווין ונעימי (אודי ציטיאט)

 

אגב וואט: הפורוורד ששב ללב המושבה על תקן המושיע לא מצליח להוציא את העגלה מהבוץ. נס ציונה איתו עומדת על שלושה הפסדים בשלושת המשחקים, ומשחקו השלישי היה החלש מכולם עם רק שבע נקודות וארבעה איבודים. המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לחלוטין. מכבי חיפה עלתה נחושה וטסה ל-41:60, שהכריעו למעשה את המשחק וקבעו גארבג' טיים ארוך, שנמשך עד לסיום.

 

קלעו לחיפה: גרייבס 16 נקודות, ג'ון דיברתולמאו 13, עוז בלייזר 11, גרגורי ורגאס (7 אסיסטים) וג'ילנד באקנר 10 כל אחד, חנן קולמן 6, רנה רוז'ו 5, אלכס צ'וברביץ' 2, גלעד קרני שיחק ולא קלע.

 

קלעו לנס ציונה: סנדיאטה גיינס (4/9 לשלוש) 16 נקודות, יובל נעימי 13, טל דן 9, מיצ'ל וואט ופוקוואן אדווין 7 כל אחד, איוואן אסקה 5, יחזקאל סקוורר (0/4 לשלוש) 4, איגור נסטרנקו 2, טל קרפלס שיחק ולא קלע.

 

אחד בדרך למעלה, השני בדרך למטה. רמי הדר ועופר ברקוביץ' (אודי ציטיאט)

 

הפועל חולון – בני הרצליה 76:83

הפועל חולון חווה את אחת העונות הרעות ביותר שלה בשנים האחרונות ובמשך תקופה לא קצרה בילתה במקום האחרון, אבל יש לה נקודת אור אחת גדולה במיוחד: הבית שלה. הסגולים רשמו ניצחון 76:83 מרשים מאוד על בני הרצליה, שהיה השמיני שלהם באולמם החדש, לעומת ארבעה הפסדים בלבד. לצורך השוואה, מאזן החוץ שלהם הוא 11:1 מחריד.

 

ניצחון גדול. חולון שמחה בסוף (אודי ציטיאט)

 

הקבוצה של דן שמיר רצה מהפתיחה והוליכה בהפרשים נמוכים לאורך כל המשחק. וויל קלייבורן קלע 14 נקודות במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה קיבל עזרה מאייזק רוזפלט (השווה שיא עונתי של 23 נקודות) ושלומי הרוש, שקלע שיא עונתי של 21 נקודות. במצב של 70:71 להרצליה, שלוש דקות לסיום, רוזפלט והרוש קלעו שש נקודות רצופות, הפכו את התוצאה בדרך לניצחון הגדול.

 

קלעו לחולון: אייזק רוזפלט 23 נקודות, שלומי הרוש 21, וויל קלייבורן (11 ריבאונדים) 20, איבאן ראדנוביץ' 8, אדם אריאל 4, ראמל בראדלי 3, גוני יזרעאלי (11 אסיסטים) ואייל שולמן (0/4 מהשדה) 2 כל אחד, דודו שמריז שיחק ולא קלע.

 

קלעו להרצליה: ג'יימס סינגלטון (9 ריבאונדים) 20 נקודות, דרו קרופורד 15, סטיבן דניס ואבירם זליקוביץ' 9 כל אחד, יפתח זיו וג'מאר סמואלס 7 כל אחד, כארם משעור 6, דני רובין 3.

 

שיאים עונתיים. רוזפלט והרוש (אודי ציטיאט)

 

שלומי הרוש, שכאמור קבע שיא עונתי של 21 נקודות, אמר בסיום: "אני מכיר פה את כולם עוד לפני שהגעתי העונה. מה ניצח? הקהל, המון הקרבה, לב, זה מה שמנצח לנו משחקים. הגנה גדולה ורק שנמשיך ככה. אני בדרך כלל מנצח את המשחק דרך ההגנה ואז בהתקפה אם נכנס הכדור הראשון, השני אז אני מרגיש שאפשר יותר".

 

מי ניצח? הקהל. הרוש ורוזפלט (אודי ציטיאט)

 

שמיר: "עצבים הם חלק מהמשחק"

"הרבה עצבים, מקווה שאתם נהנים מזה, זה חלק מהעניין, הטכניות", אמר מאמן חולון, דן שמיר. "גוני זה שחקן שאנחנו צריכים אותו על המגרש. עצבים קצת בקליעה, דברים שהרצליה עושים בהגנה. התמודדנו יפה ואני מאוד שמח".

 

"קלייבורן, סופר הרוש וסופר רוזפלט כל קבוצה לוקחת ממך דברים מסוימים", התייחס לשוני בין המצטיינים ממשחק למשחק. "במחצית השנייה שמרו חזק על וויל, אני שמח שמצאנו את הדרך לשחק במחצית השנייה. צריך מכולם, לא רק מוויל. החכמה היא לקחת הזדמנויות, יש פה עוד שחקנים לא רק קלייבורן. לא מאמין של להסתכל על דברים מעבר למשחק הבא".

 

היה חסר גרוש ללירה. גורקה (אודי ציטיאט)

 

מיקי גורקה: "מאוכזב, אבל מסתכלים קדימה"

"לפעמים הדברים הקטנים בסוף עושים את ההבדל", אמר בתסכול מאמן הרצליה, מיקי גורקה. "החטאנו איזה לייאפ ואחר כך לא סגרנו לייאפ, יכולנו לעלות ליתרון אחרי שרדפנו אחריהם אבל לא שמרנו. הצלחנו לחזור אבל שוב היה חסר גרוש ללירה.

 

"מאוכזב אבל מסתכלים קדימה", המשיך המאמן. "המשחק נגמר, צריך לראות מה צריך לתקן כדי שבסוף נעשה דברים טוב יותר וננצח משחקים צמודים. שבוע הבא משחק בית ואם אנחנו רוצים להישאר למעלה חייבים לשמור על הבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי